« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
اطلاعیه خانواده سرگرد خدارحم پارسا :
خانواده سرگرد خدارحم پارسا در پی اعلام نظر کارشناسان ارشد اسلحه شناسی و کارآگاهان خبره ی آگاهی استان خوزستان اطلاعیه ای صادر نمودند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اخیرا سرگرد خدارحم پارسا از پرسنل سابق ناجا و از بزرگان ایل طیبی ؛ طایفه عالی طیب ؛ در حالیکه در حدواسط منطقه رود تلخ کهگیلویه و بهبهان به همراه خانواده و بستگان خود در آین مکان تفریحی در حال صرف نهار بوده ناگهان بوسیله گلوله ای مورد اصابت قرار گرفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در همین راستا ؛ خانواده سرگرد خدارحم پارسا  طی اطلاعیه ای جزئیات بیشتری را از این ماجرای تلخ و ناگهانی را تشریح  نمودند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و بزرگوار استانهای خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد؛

بزرگان، ریش سفیدان و جوانان ایل و دیارم!

ای آشنایان، دوستان و همه ی کسانی که ما را می شناسید و در این چند روز ما را شرمنده ی محبت های خود کردید!

اینجانب علی پارسا- برادر مرحوم سرگرد خدارحم پارسا، ضمن سپاس از قدرشناسی شما مردم عزیز، برای پایان دادن به شایعات و ابهامات مطرح شده در فضای مجازی و حقیقی اعلام میدارم:

برابر نظریه ی قطعی و مسلّم پزشکی قانونی، کارشناسان ارشد اسلحه شناسی و کارآگاهان خبره ی آگاهی استان، علت فوت برادر نازنینم اصابت گلوله ی سرگردان هوایی از فاصله ی بیش از هزار متر بوده است و خانواده ی داغدار ما قربانی فرهنگ غلط تیراندازی در مراسمات شده است.

شما را به خدا قسم میدهم از هر طایفه و تباری که هستید بیایید دست به دست هم دهیم و با این فرهنگ اشتباه مبارزه کنیم.

به امید آنکه دیگر شاهد تکرار چنین اتفاقات تلخی نباشیم.

علی پارسا؛ برادر مرحوم سرگرد خدارحم پارسا


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: