« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
تحقق شعار محوری امسال از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر حفظ ارزشهای اسلامی و تکیه بر ظرفیت ها و نیروی های داخلی به تعامل مثبت با جهان به ویزه در حوزه های اقتصادی و بازارهای تجاری بین المللی نیز بستگی دارد

 به گزارش آوای دنا ،سید کامل تقوی نژاد روز جمعه در همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی، افزود: توسعه یک موضوع چند بعدی است و برای تحقق آن نیاز به بازده زمانی بیشتری است.

وی گفت: مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با توسعه اقتصادی گره خورده است زیرا مشکلات سیاسی و فرهنگی جلوی توسعه عمرانی و اقتصادی جامعه را می گیرند.

تقوی نژاد میزان مشارکت مردم در توسعه هر جامعه و منطقه را مهم دانست و تصریح کرد: نیروی انسانی ماهر و پویا محور و هدف توسعه هر جامعه ای است.

مدیر عامل بانک سپه کشور افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام تاکید کردند که نمی توان دور کشور یک حصار و دیوار کشید و باید ضمن تکیه بر اقتصاد و ظرفیت های درونی خود به جهان نیز ارتباط داشت.

وی ابراز داشت: تحقق شعار محوری امسال از سوی مقام معظم رهبری علاوه بر حفظ ارزشهای اسلامی و تکیه بر ظرفیت ها و نیروی های داخلی به تعامل مثبت با جهان به ویزه در حوزه های اقتصادی و بازارهای تجاری بین المللی نیز بستگی دارد.

تقوی نژاد یادآور شد: تعامل دولت با بخش خصوصی، شناسایی آسیب ها و چالش های فراروی بخش سرمایه گذاری داخلی و ایجاد مشوق های لازم برای جلب بیشتر سرمایه گذاران از مهمترین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و شکوفایی و پویایی اقتصادی در کشور است.

به گزارش ایرنا ،وی برآمادگی کامل بانک سپه در همه استان های کشور برای اعطای تسهیلات مورد نیاز سرمایه گذاران تاکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: