« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
فرمانده سپاه ناحیه لنده خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: 50 برنامه مختلف فرهنگی توسط سپاه ناحیه لنده در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ روح الله ویسی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار محوری امسال دهه مبارک فجر با عنوان انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار، اظهار کرد:دهه فجر، فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در این زمینه به نحو مطلوب استفاده کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده  با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی به دنبال این هستند که دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی تمام سعی خود را می‌کنند تا نقاط قوت را بپوشانند و مشکلات جامعه را جلوی چشم مردم زیاد جلوه کنند و ما باید خود را برای این دسیسه و نیرنگ آماده کنیم.

وی افزود:قریب به 50 برنامه مختلف با موضوعات بصیرت افزایی،یادواره شهدا ؛ ورزشی، فرهنگی، فضای مجازی، رژه موتوری و خودرویی؛صبحگاه مشترک ؛ برنامه‌های بهداشتی، خدماتی و ... در ایام دهه فجر در شهرستان لنده برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: