« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
آقا دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
امروز پنج شنبه نهم بهمن ماه 1399 مردم روستاهای لارب؛چلی؛برمل؛دلیک؛راستکوه ؛قیام و ...ساعتها پیاده روی کردند تا در مراسم یادبود یکی از بزرگان خود در روستای چلی شرکت نمایند!!!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛امروز پنج شنبه نهم بهمن ماه 1399 مردم روستاهای لارب؛چلی؛برمل؛دلیک؛راستکوه ؛قیام و ...ساعتها پیاده روی کردند تا در مراسم یادبود یکی از بزرگان خود در روستای چلی شرکت نمایند!!!

روستاهای لارب؛چلی؛برمل ؛دلیک؛راستکوه از توابع بخش مرکزی شهرستان «لنده» در استان کهگیلویه و بویراحمد در حداکثر 35 کیلومتری شهر لنده علیرغم ظرفیتهای گسترده در حوزه های کشاورزی ؛دامداری و گردشگری اما با کمال تاسف  هنوز  بعد از 41 سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمت راه ارتباطی مناسب و جاده بی نصیب می باشند.

بیشتر بخوانید:
راه دسترسی موجود در بعضی از این روستاها که با همت اهالی ترمیم شده است به قدری شیب دار و خطرناک است که فقط خودروهای کمک دار می توانند در آن رفت وآمد کنند و اهالی این روستاها برای تردد به شهر مجبورند چندین کیلومتر مسیر خاکی و ناهموار را تا جاده با پای پیاده طی کنند.... و  فریاد مظلومیت مردم این روستاها به جایی نمی رسد.

آقای استاندار ؛ آقای مدیر کل راه ...آنچه در گزارش تصویری زیر می بینید ؛ همایش پیاده روی خانوادگی نیست بلکه پیاده روی صدها زن و مرد این روستاهاست که برای شرکت در مراسم یکی از بزرگان خود پای پیاده این مسیر ناهموار و خاکی را طی می کنند؛ اینجا همایش مظلومیت و تبعیض و نابرابری و بی توجهی به مردم  روستاها یی است که نه فریادشان به جایی می رسد و نه فریاد رسی دارند.

آقای استاندار این مردم هم حق حیات دارند؛ ایرانی هستند ؛شهید دادند ؛ صدها جانباز و ایثارگر تقدیم این نظام و انقلاب کردند؛ صدها خادم و خدمتگزار تحویل این جامه دادند؛ حقشان این نیست !!!!


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امین ولی پور
|
Netherlands
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
جناب استان دار ، این مردم و روستا جزو ریشه های این استان هسنتد ک قدمتی به اندازه تمدنی را در خود جای دارد اینسرزمین ،)(چلی)ظرفیت های زیادی دارد که جوانان و مردمش میخواهند هرچه زودتر بتوانند بستری،فراهم شود تا استفاده بجا بکنند ،شهرستان لنده دهستان عالی طیب قیام ،روستای چلی،برهمل ،دلیک لارب ،
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: