« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
بسته خبری شهرستان لنده؛
این بسته خبری شامل مهمترین اخباری است که در دومین روز از دهه فجر در شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد روی داده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ؛ سفر یک روزه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و افتتاح و کلنگ زنی سه طرح و پروژه/برگزاری  مراسم تودیع و معارفه فرماندار لنده و مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده و تقلای جمعی از اهالی شش روستای :برمل ؛چلی؛لارب؛دلیک؛راستکوه و علمداری برای جاده و راه ارتباطی از جمله مهمترین خبرهای امروز دوشنبه 13 بهمن ماه 1399 شهرستان لنده می باشد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان لنده  به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل سپاه ناحیه لنده با حضور رئیس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ؛ امام جمعه و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای های دولتی برگزار شد.

سرهنگ روح الله ویسی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر و ادای احترام به شهدا و برشمردن برکات نظام اسلامی به عنوان ثمره خون شهدا افزود: امروز نیروهای مسلح ما، نیروهایی متعهد، متخصص و گوش به فرمان ولایت هستند و  همچون همیشه آماده دفاع از ارزش های نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور هستند.


مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده منصوب شد
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لنده باحضور حجت الاسلام حکمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان و جمعی ازمسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام «احمد سعیدی» قدردانی وحجت‌الاسلام «عابدی»، به مسئولیت دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه لنده منصوب شد.


کلنگ زنی یک پروژه  و افتتاح دو طرح عمرانی
برنامه های دومین روز از دهه مبارک فجر۹۳ با حضور جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر لنده و  کلنگ زنی یک پروژه  و افتتاح دو طرح عمرانی ادامه یافت.



فرماندار جدید لنده معارفه شد
در مراسمی با حضور مهندس جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ؛ فرماندار جدید شهرستان لنده  معرفی شد.

بر همین اساس ؛با حکم وزیر کشور و پیگیری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تورج رزمجو به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنده معرفی و از زحمات سید خداخواست موسوی تقدیر شد.

تورج رزمجو فرماندار جدید لنده، بخشداری سوق و معاونت فرمانداری دهدشت را در کارنامه خود دارد.


تقلای جمعی از اهالی شش روستای عالی طیب برای جاده و راه ارتباطی

جمعی از اهالی روستاهای چلی؛برمل؛ دلیک؛لارب ؛ راستکوه و علمداری با مراجعه به معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  از نبود جاده و راه ارتباطی در این روستاها گلایه نموده و  طی نامه ای کتبی از ایشان درخواست رسیدگی عاجل نمودند .



این گزارش در حال تکمیل است........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: