« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
با حمایت ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) و توسط گروه جهادی شهید سید علی قلی تزاده صورت گرفت :
با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تعداد ۱۶۰ معیشتی در بین افراد محروم و کمتر برخوردار شهرستان لنده توضیح گردید
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله و در دهه مبارک فجر تعداد ۱۶۰بسته معیشتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرستان لنده توزیع گردید .

این بسته ها توسط گروه جهادی شهید سید علی قلی تزاده  در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان لنده و روستاهای اطراف توزیع گردید.

این چهارمین مرحله توزیع بسته های ارزاق رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام می باشد که در شهرستان لنده انجام گرفته است .

این بسته ها با ارزش یکصد و شصت میلیون ریال و با شناسایی افراد نیازمند در بین افراد  شهرستان لنده و روستاهای اطراف تقسیم گردیده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
افشانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
درود بر دوستان بی ریا...
دنیا تا باشد فقط مهر و محبت را در آغوشش نگه میدارد و نسل ها سینه به سینه خیرات و خوبیها و احسان ها را با عطر دلرباییش به نسل ها هدیه میدهد و این خوشبخت خواهی ها برای همنوع در هر قالب و سبکی در نوع احسان به دیگران جایگاه ابدی خواهد یافت. و خوشا بسعادتش که در این نسیرها بتواند قدم های هر چند کوچکی بردارد.... محمدافشانی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: