« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیر در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سرگرد جمشیدی اظهار داشت این طرح با مشارکت یگانهای انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط الوده و جرم خیز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


وی افزود:در اجرای این طرح در مجموع 30دستگاه خودرو شیشه دودی اعمال قانون و تعداد چهار دستگاه خودروی مختلف و حادثه ساز توقیف و دونفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 30 گرم مواد مخدر از آنان کشف و ضبط گردید.

جمشیدی با بیان اینکه هفت نفر سارق اماکن خصوصی و موتور سکلیت و 40نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شد خاطر نشان کرد:16 دستگاه ماهواره و تعداد یک قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت چنین طرح های امنیتی در طول سال ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک بویژه در زمینه توزیع انواع مقدر مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: