« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
سیاسی؛
حجت الاسلام جلالی گفت: در هفته های گذشته جمع قابل توجهی از اساتید دانشگاه در نامه ای از ایشان برای کاندیداتوری دعوت کردند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، در استان های مختلف نیز، برخی از سیاسیون و تعداد زیادی از جوانان انقلابی، در حال نوشتن طومار و جمع آوری امضا برای دعوت از وی هستند.
وب سایت مدارا: حجت الاسلام جلالی؛ نماینده مردم رفسنجان و انار با اشاره به دعوت قشرهای مختلف از حجت الاسلام رئیسی برای حضور در صحنه انتخابات ریاست جمهوری، به تشریح دلایل این دعوت پرداخت و اظهار داشت: حجت الاسلام رئیسی تمام صلاحیت های لازم برای منصب ریاست جمهوری را دارا است؛ رویکرد وی در قوه قضائیه در مبارزه با رانت، فساد اقتصادی، زمین خواری، اختلالات ارزی و احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، نشان دهنده قاطعیت، پاک دستی و عزم راسخ ایشان در پایبندی به آرمان های انقلاب است.

جلالی افزود: عملکرد حجت الاسلام رئیسی از جنبه ایجابی هم بسیار امیدبخش و مثبت بوده است. حمایت از فعالیت های اقتصادی و حل مشکلات تولید کنندگان که باعث شد کارخانه ها و واحدهای تولیدی متعددی احیا شده و زمینه کار و تولید و اشتغال برای بسیاری از افراد فراهم شود، برگ زرینی در کارنامه ایشان محسوب می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در حال حاضر همه اذعان دارند که ایشان هم در حوزه قضا و هم در حوزه اجرا، مدیری توانمند، خلاق، باانگیزه و فعال است.

وی، مقبولیت حجت الاسلام رئیسی را از نقاط قوت دیگر ایشان برشمرد و اظهار داشت: کاندیداتوری آیت الله رئیسی در بین نیروهای وفادار به انقلاب وحدت آفرین و انسجام بخش است. قریب به اتفاق افرادی که در مظانّ کاندیداتوری هستند، عنوان می کنند که اگر ایشان بیاید، کاندیدا نخواهند شد که این یک فرصت مناسب برای طرفداران گفتمان اسلام انقلابی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز ایشان، وظیفه گرایی و بی بی‌اعتنایی و بی رغبتی به مقام و منصب است که لازمه حکمرانی و مسئولیت پذیری در حکومت دینی است. وی با وجود مقبولیت عمومی بالا، هیچ عطشی برای رسیدن به منصب ریاست جمهوری ندارد و تا کنون به دعوت های مکرر پاسخ مثبت نداده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه کشور ما به لحاظ نیروی انسانی متعهد و متخصص دارای ظرفیت های خوبی است که شرایط لازم برای قبول مسئولیت های مختلف از جمله ریاست جمهوری را دارند؛ اما از بین همه، آیت الله رئیسی نصاب بالاتر و مقبولیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به دعوت اقشار مختلف از آیت الله رئیسی و درخواست از وی برای حضور در عرصه انتخابات، یادآور شد: در هفته های گذشته جمع قابل توجهی از اساتید دانشگاه در نامه ای از ایشان برای کاندیداتوری دعوت کردند. تا جایی که بنده اطلاع دارم، در استان های مختلف نیز، برخی از سیاسیون و تعداد زیادی از جوانان انقلابی، در حال نوشتن طومار و جمع آوری امضا برای دعوت از وی هستند.

جلالی افزود: در مجلس هم نگاه بسیاری از نمایندگان به سمت ایشان است. در روزهای گذشته، اکثریت قاطع مجلس در نامه ای از عملکرد ایشان در قوه قضائیه تقدیر کردند.

همچنین تعداد قابل توجهی از نمایندگان، نامه دعوت از ایشان برای کاندیداتوری را امضا کرده اند که در روزهای آینده تحویل داده می شود.

وی گفت: امضا نامه دعوت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ توسط نمایندگان کار مستقل است و همه نمایندگان مشارکت دارند.

حجت الاسلام جلالی افزود: با توجه به فرصت اندکی که تا انتخابات باقی مانده است، ما امیدواریم افزایش دعوت ها و درخواست ها از ناحیه اقشار مختلف، حجت را بر ایشان تمام کرده و وی را متقاعد کند پا به عرصه انتخابات بگذارد. با توجه به ذهنیت مثبت جامعه درباره آیت الله رئیسی، مطمئنا قبول کاندیداتوری از طرف وی، موجی از شادی و امید را در فضای عمومی جامعه ایجاد می کند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: همانطور که عرض کردم، ایشان تا کنون به این دعوت ها پاسخ روشنی نداده است؛ اما ما ناامید نیستیم و وظیفه خود را انجام خواهیم داد. امیدواریم این تلاش ها نتیجه دهد و کسی که از اشرافیت و تجمل گرایی به دور است و دغدغه معیشت و رفاه مردم و خدمت به محرومان را دارد، با اعلام حضور خود، امید رفته را به دل های مردم بازگرداند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: ورود نمایندگان به مباحث انتخاباتی و حمایت از کاندیدای خاص، منع قانونی ندارد و در دوره های مختلف مرسوم بوده است و با استقلال نمایندگان هم منافات ندارد. وقتی که مبنای ما حق گرایی باشد و نه حزب گرایی، عملکرد افراد و گروه ها را بر طبق شاخص ها می سنجیم؛ نه بر اساس منافع گروهی و حزبی؛ بنابراین تا زمانی که شخص یا گروه، در مسیر حق و عدالت و خدمت به مردم قدم بر می دارد، حامی او هستیم و با تمام توان و ظرفیت، به او کمک خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: