« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۳۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
یاداشت به قلم جواد زارعی:
آقایان ! این نوع نگاه و عملکرد شما در جریان اصیل اصولگرایی دراینده تاوان سنگینی برای این جریان اصیل و مردمی خواهد داشت ۔
پایگاه خبری آوای رودکوف-جواد زارعی: اندک افرادی که خود را پدر و مالک جریان انقلابی و اصولگرایی بویر احمد ودنا می دانند، اخیرا در مقام داوری جهت اینکه افرادی صلاحیت قرار گرفتن دراین جریان انقلابی را دارندقرار گرفته اند!!!


 اگر ملاک  انقلابی گری این باشد که افراد خود را مطیع منویات مقام عظمی ولایت بدانند و در این مسیر ارزشمند قرار بگیرند و جان و مال وخانواده خود را دراین مسیر انقلابی- اسلامی فدا کنند، چه کسی مستحق تر و شایسته تر از مهدی روشنفکر که در این مسیر قرار گرفته و  هزینه داده است( برادر شهید).

 ولی اگر ملاک انقلابی بودن این باشدکه افراد نظر و رای خودرا در اختیار افراد خاصی قرار دهندو فقط این افراد خاص خودرا صاحب این جریان بدانند،قطعا این جریان انقلابی شاهد  انشقاق وچند دسته گی خواهد شد۔

همانگونه که در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه این جریان عظیم انقلابی بالاترین آراء را درشهرستان های بویر احمد ودنا داربوده باهمین سیاست اشتباه  که میگویند هر کس که به ما رای ندهد علیه ماست و از جریان انقلابی خارج شده است باعث شکست این جریان عظیم شده اند.

آقایان ! این نوع نگاه ومدیریت شما در جریان اصیل اصولگرایی دراینده تاوان سنگینی برای این جریان اصیل و مردمی خواهد داشت ۔

در وحله اول  توقع میرفت در جهت انتخاب حضور افراد درجلسه نخبگان با ایت الله رییسی  همانگونه که ادعا دارید ,افرادی منصف وعدالت محور هستیداز افرادی با جایگاه حقیقی وحقوقی  که اولا به معنای واقعی در تعریف واژه نخبه بگنجد را انتخاب میکردیدنخبه که میگوییم نخبه علمی ۔سیاسی۔اجتماعی ۔دینی مد نظر میباشد۔

ثانیا۔افرادی دعوت شوند که بتوانندجهت رفع مشکلات ومحرومیت شهرستانهای بویر احمد ودنا ومارگون باتوجه به جدیت و پیگیر بودن ایت الله رییسی برای حل مشکلات مردم سخن بگویند وتاثیر گذار باشند۔مگر این فرصت ها و خدمت گذاری ها برای مردم محروم ما چند بار به وجود می اید۔

خود بامردم فاصله گرفته اید و در محصور افراد خاص قرار گرفته اید.همچنین فرصت سوزی هم میکنید، بر همگان واضح است سالها طول میکشد تا مسولی خدوم و انقلابی برای حل مشکلات این مردم محروم به معنی واقعی پا به عرصه بگذارد۔

اگر این دوشرط را کنار هم بگذاریم (افراد نخبه و افراد تاثیر گذار)چه کسی سزاوارتر و شایسته تر  از دکتر روشنفکر میتواند در لیست نخبگان باشدهمانطور که: اولادر رشته  تحصیلی خویش با شایستگی هر چه بیشتر مدرک دکتری خود را اخذ نموده است و به معنای واقعی در رشته تخصصی خود یک نخبه علمی است. فراتر از انکه نماینده مردم بویراحمد ودنا ومارگون با بیش از هفتاد هزار رای در یک انتخابات سالم که رقبا برای تخریب ایشان بسیج شده بودندپیروز شد وهم اکنون نماینده کل مردم شهرستانهای بویر احمد و دنا ومارگون است واین یعنی یک نخبه سیاسی ۔

در حوزه تاثیر گذاری برای رفع محرومیت ومشکلات مردم با توجه به شناختی که ایت الله رییسی از ایشان دارندو با توجه به اقدامات زیادی که دراین وقت اندک که روشنفکر در مجلس شورای اسلامی انجام داده و به گواه فعالان سیاسی یکی از پر کارترین نمایندگان حال حاضر مجلس میباشندو اقدامات زیادی در حوزه قانون گذاری در کمیسیونهای مختلف و صحن مجلس انجام داده است۔

یک مقایسه ساده بین سقوط هواپیمای تهران _یاسوج و زلزله سی سخت نشان میدهدکه یک نماینده تا چه حد میتواند تاثیر گذار باشد۔همانگونه ک استحضار دارید در سقوط هواپیما، نماینده وقت بویراحمد و دنا به جای استیضاح وزیر برای زد وبند سیاسی با ایشان عکس یادگاری می گیرد  و نماینده حوزه انتخابیه گچساران از بویراحمد و دنای سرافراز حمایت میکندو زوایای پنهان این حادثه اسفناک هنوز روشن نشده است۔  ولی در قضیه زلزله سیسخت دکتر روشنفکر در اولین فرصت وارد سی سخت میشوند، مدیران استانی را پای کار می اورد، بازدید خانه به خانه انجام میدهد،مسئولان طراز اول کشوری را به سی سخت می اورد وبه واسطه حضور ایشان در کمیسون تلفیق بودجه  (برای اولین بار درتاریخ بویر احمد)جلسه اضطراری کمیسون بودجه با حضور روشنفکر بصورت مجازی میلیاردها تومان برای مردم محروم سی سخت ردیف بودجه تصویب می کند. در تصدیق این جملات، صدا وسیمای ملی  از این اقدامات بزرگ پرده برداری میکند۔

قطعا دکتر روشنفکر در جلسه نخبگان  با توجه به توانایی ها و تاثیر گذار بودن در مجلس و سطح کلان و شناختی که از حوزه کاری قوه قضاییه و زیر مجموعه ان دارند میتوانست تاثیر گذار باشد، با صراحت کلام ولهجه میتوانست خواسته های مقبول  و منطقی مردم عزیز حوزه انتخابیه خود را به محضر ایت الله رییسی مطرح کند تا این سفر بیش از پیش منشا خیر وبرکت برای مردم این دیار باشد۔

هر چند که با توجه به پیگیری وسوابق اقای روشنفکر قدم های بزرگی دراین زمینه برخواهد داشت اما این موضوع میتواند یک تجربه برای سیاست مداران مغرضی باشدکه عمر سیاسی انها رو به زوال است. قطعا هر حرکت اشتباهی میتواندهزینه سنگینی برای مردم ولایتمدار بویراحمد ودنا وهمچنین جریان اصولگرایی داشته  باشد۔

بعید میدانم این افراد به غیر از نظر خود نظرات دیگران را پذیرا باشندوهمانطور که تجربه سیاسی انها نشان داده با این ویژگی غیر انعطاف پذیری که درانها سراغ داریم در اینده نزدیک  در صورت اصرار براین رویه اشتباه به صورت کامل از معادلات سیاسی استان و شهرستان حذف خواهند شد.

ارزوی صحت و سلامتی برای رهبر عزیز
وسلام علیکم



اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان "آوای رودکوف" است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان "آوای رودکوف" می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
حاج زارع را از جریان اصولگرایی بیرون کردند چون از حمایت مردم برخوردار بود و دکتر روشنفکر را نیز چنین ....
آقایان برای رای مردم حرمت قائل شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
گفته مي‌شد: « هر كه با ما نيست با ما دشمن است!»

گفتم: آري، اين سخن فرموده اهريمن است!


اهل معنا، اهل دل، با دشمنان هم دوستند،

اي شما، با خلق دشمن! قلب تان از آهن است؟!
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
این کار خداست که داره آنها را روسیاه می کند مانند انتخابات که هر روزی یک نفر را انتخاب می کردند باشکست مواجه می شدند آن هم در مسجد که جای عبادت است مسائل سیاسی را برگزار می کردند .وبا این کارعیرمنطقی نفرت وتنفر از آنها بیشتر شد اعلام کردند که اکثریت را قبول نداریم و هرکه با ما نیست انقلابی نیست
دانجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
احسنت به درستی باید روشنفکر صحبت میکرد نه اقای هدایتخواه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
جریان ندای وحدت جریان همدلی وهمزبانی است ۔۔
درود بر دکتر روشنفکر تلاشگر
احسنت بر زارعی متعصب و نترس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
خورشید پشت ابر نمی ماند......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
0
اینقدر از روشنفکر گفتید!!! بابا این بیسواد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
0
باسلام وقتی عده‌ای بفکر منافعشان شخصی خودشان هستند فقط شعار انقلابی سر می دهند ولی عملشان دنیوی است تاجگردون یکی از نخبه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد است افراط‌گرایی اجازه نمی دهد مشکلات ومعضلات استان محروم کهگیلویه و بویراحمد حل شود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: