« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
«کهگیلویه و بویراحمد » اجتماعی؛
جشن میلاد مولود کعبه و روز پدر در گلزار شهدای شهر یاسوج با حضورمعاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛جشن میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر در گلزار شهدای یاسوج با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

این ویژه برنامه به همت کانون خود جوش مکتب الشهدا و با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد ؛مداح هم استانی حاج مهدی حیدری و محسن رضایی مدیرکل دارالقرآن کریم در یک فضای معنوی برگزار شد.

مشاور فرهنگی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان طی سخنانی اظهار داشت:  یکی از راه های رشد و کمال انسان ارتباط با ولی خداست ولی خدا چون یک موجود رشد یافته و به کمال رسیده است می تواند انسان را به قُرب و رشد برساند مثل غذا که وقتی در بدن انسان مومن قرار میگیرد تبدیل به دعا ذکر و عبادت می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین گنجه تصریح کرد: چون خلقت و آفرینش موجودات باطل نیست همه موجودات این حق را دارند که به کمال برسند و این یک قاعده کلی است که وقتی موجود پایین تر خودش را به یک موجود بالاتر بسپارند از این طریق می‌تواند به ملکوت برسد و چون اهل بیت خودشان تربیت یافته خداوند متعال هستند می‌توانند مومنین و شیعیان را به کمال برساند.

وی افزود: در زمان ظهور علت کمال علم و عقل و دانش و امنیت و آرامش این است، که مردم به خاطر یأس از انسان غیر معصوم تمام وجود خودشان را  به ولی عصر می‌سپارندو لذا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مردم را به رشد می‌رساند.

 در پایان ویژه برنامه میلاد مولی الموحدین نیز مداح اهل حاج مهدی حیدری  به مولودی خوانی پرداخت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: