« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
یک مسول کشوری: اتصال جاده خوزستان به اصفهان از طریق لنده از مطالبات جدی مردم شهرستانهای بهمئی و لنده است

آوای دنا :سید کامل تقوی نژاد روز دوشنبه  در حاشیه دیدار با فرماندار ،رئیس و جمعی از پرسنل اموزش و پرورش شهرستان لنده گفت :معدن به عنوان نیروی محرکه توسعه کشور به حساب می آید و رشد تمام کشورهای بزرگ صنعتی مدیون نظام معدنی آنها است و ما نیز باید چنین نظامی را در کشورمان و در مناطق مان پیاده کنیم.
اما متاسفانه معادن در مناطقی واقع شده است که زیرساخت­های لازم را در اختیار ندارد.لذا برای خروج از بن بست و حرکت به سمت توسعه و اشتغال باید به این سمت حرکت نمود .نمونه بارز این معادن در همین شهرستان لنده وجود دارد از جمله فسفات روستای قیام ،الومینیوم کوه سیاه و گچ مال اخوند که امیدوارم این معادن عظیم و این سرمایه ی بزرگ در دستور کار مردم و مسولین قرار بگیرد.
مدیر عامل بانک سپه کشور همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به خروج لنده از بن بست تاکید نمود و افزود برای این معظل باید راههای مواصلاتی را در دستور کار قرار داد که مهمترین انها را اتصال جاده خوزستان به اصفهان از طریق لنده دانست و افزود این موضوع از مطالبات جدی مردم شهرستانهای لنده و بهمئی می باشد که باید در جهت تحقق این مطالبه ی به حق مردم تلاش مضائفی بعمل اید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: