« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
در دیدار مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار لنده عنوان شد:
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد طی سفر یکروزه به لنده با‍ فرماندار شهرستان در خصوص رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر مرادی مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد طی سفر یکروزه به لنده با‍ تورج رزمجو فرماندار شهرستان در خصوص رفع مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی در شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.


 فرماندار لنده در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره کل بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی گفت : بهزیستی یکی از نهاد های حمایتی و اجتماعی تاثیرگذار جامعه است و خدمت در بهزیستی فرصتی است که خداوند متعال در پیش روی شما و همکارانتان قرار داده است و می بایست قدر این فرصت را دانسته و از هیچ تلاش و کوششی برای خدمت رسانی به محرومین جامعه غفلت نشود.

تورج رزمجو  خواستار پیگیری و اقدامات لازم جهت احداث مرکز اورژانس اجتماعی؛تجهیز مرکز توانبخشی در آینده و تکمیل چارت اداری و نیروی انسانی بهزیستی در این شهرستان شد .

وی ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ ریزی و حمایت مسئولین در استان و شهرستان شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در راستای ارتقاء رفاه اجتماعی جامعه هدف سازمان بهزیستی باشیم.

مدیر کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندار شهرستان لنده، تلاش جهت افزایش آگاهی جامعه برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی را از مهمترین اقدامات بهزیستی برشمرد.

دکتر مرادی در خصوص اهمیت فعالیت مراکز اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی دامنه فعالیت های بسیار مهمی در خصوص مسائل اجتماعی دارد که برای گرفتن مجوزهای اورژانس اجتماعی وراه اندازی آن در این شهرستان پیگیری خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: