« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
با انتشار یاداشتی انجام شد:
یقینا این زحمات وخدمات صادقانه شما برادر بزرگوار برگ زرینی ست بر کارنامه حسنات شما و باقیات وصالحاتی است که ان شاءالله در دنیا وآخرت سربلند وروسپید خواهید بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مصیب حیدری رئیس کمیته امداد امام خمینی منطقه یک یاسوج طی پیامی ضمن تبریک به فرماندار جدید از خدمات ارزنده دکتر کناری فرماندار سابق بویراحمد در کمک به رفع مشکلات مردم و بخصوص محرومین و نیازمندان و تعامل با مجموعه کمیته امداد شهرستان  تشکر و قدر دانی نمود.


متن این پیام به شرح زیر است:

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر کناری سلام علیکم:

خدا را شاکر وسپاسگزاریم که جنابعالی به عنوان برادری دینی و فرمانداری دلسوز،توانمند وبا اخلاق ومردمی چند سالی را با عزت وسربلندی وموفقیت و در راه خدمت رسانی ورضایت خداوند به مردم  شهرستان سپری ودر زمان خدمت بدون هیچ گونه چشم داشت شخصی نسبت به رفع مشکلات بندگان خداوندبخصوص نیازمندان پیگیر امورات ورفع مشکلات  بودید و ما را در تمامی برنامه های این نهاد مردمی وحمایتی همراهی نمودید.

یقینا این زحمات وخدمات صادقانه شما برادر بزرگوار برگ زرینی ست بر کارنامه حسنات شما و باقیات وصالحاتی است که ان شاءالله در دنیا وآخرت سربلند وروسپید خواهید بود.

امیدواریم با تدبیر مقامات ارشد سازمانی شاهد ارتقای بیش از پیش شما در عرصه خدمت رسانی به این خطه ولایت مداروشهیدپرور باشیم.

همین جا  لازم میدانم از طرف خود ومجموعه امدادگران منطقه یک یاسوج از همکاری  خالصانه ای که در ایام خدمت در فرماندار با این نهاد داشتی صمیمانه سپاسگذاری نموده واز خداوند متعال برایتان آرزوی سلامتی،توفیق،عزت،سربلندی وعاقبت بخیری مسئلت می نماییم.

رئیس وکارکنان کمیته امدادامام خمینی (ره) منطقه یک یاسوج.(حیدری)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: