« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
فوری؛
مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر تغییر استاندار و انتصاب ایشان به عنوان استاندار ایلام را تکذیب نمود....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر منتشره در برخی رسانه ها، مبنی بر تغییر استاندار فعلی و انتصاب ایشان در ایلام گفت: در یک سال گذشته بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما وی به این درخواست ها پاسخ مثبت نداد و کلانتری تا پایان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

سید محمد تقوی افزود: دکتر کلانتری متناسب با مشکلات استان و نیازمندی ها ، حدود یک سال اخیر را به برنامه ریزی منظم برای بهره گیری از پتانسیل های استانی و ملی و حضور پی در پی مسئولان ملی در استان ، اختصاص داده است و به شدت در حال پیگیری این برنامه هاست .

تقوی افزود: اضافه بر برنامه های فراگیر اقتصادی و عمرانی در سطح استان ، ذهن کلانتری به شدت درگیر مشکلات مردم زلزله زده شهرستان دناست و حاضر نیست تحت هیچ شرایطی مردم این شهرستان را در چنین شرایطی تنها بگذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین