« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
ادامه رایزنی فرماندار لنده با مدیران کل:
مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مدیران این شرکت با فرماندار و دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت لنده در محل فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛تورج رزمجو در این دیدار ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت گازاستان استان بخاطر سفر به شهرستان  و تامین و استمرارجریان گازمورد نیاز منطقه  ؛تقویت شبکه ھا و اییستگاھھای سطح شھرستان و ھمچنین تسریع در گاز کشی برخی از روستاها و مطالعه و مقدمات اولیه گاز رسانی به روستاهای بخش موگرمون و مرکزی را از جمله مهمترین مطالبات مردم از مسولان دانست.


فرماندار لنده از مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست کردند خدمات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در شهرستان  را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند تا به زودی شاهد برخورداری تمامی مردم لنده از این نعمت باشیم .


در ادامه رحمان خادم مدیرعامل گازاستان ضمن ابرازخرسندی ازبرگزاری این نشست و تقدیراز فرماندار محترم لنده ، گزارشی از روند گازرسانی و وضعیت خدمات رسانی در شهرستان لنده  و تلاش جهت مرتفع نمودن مشکلات موجود ارائه نمود.


وی در ادامه خواستار مساعدت و همکاری فرماندار در خصوص وصول مطالبات شرکت گاز و تامین اعتباربرای پروژه های گازرسانی و همچنین تاکید به دستگاه های اجرایی و مبادی مرتبط عمومی برای صرفه جویی و استفاده ایمن از گازطبیعی درسطح شهرستان شد.

مهندس مرادی دبیر نهاد ابادانی و پیشرفت شهرستان لنده در این نشست با بیان اینکه از هر طرح و ایده و پیشنهادی در راستای توسعه در بخش های مختلف شهرستان استقبال میکنیم از اعلام آمادگی بنیاد علوی برای اجرای طرح های مشارکتی در این شهرستان خبر داد و گفت:بودجه خوبی برای گازکشی روستاهای شهرستان از طریق بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است که در صورت تصویب و با مشارکت شرکت گاز شاهد تحول خوبی در سطح روستاهای شهرستان خواهیم بود.

در پایان این نشست مدیر عامل شرکت گاز و فرماندار لنده از چند روستای بخش موگرمون بازدید نمودند.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: