« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خبر داد:
نام نویسی انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از امروز آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گفت: داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۱۸ روزسه شنبه ۲۶ اسنفند ماه ثبت نام کنند.

فتاح محمدی با بیان اینکه به خاطر شرایط متفات کرونایی داوطبان به مراجع چهارگانه اپلیکشن، دفاتر پیشخوان دولت، گوشی یا کامپیوتر و یا مراحعه به فرمانداری‌های ثبت نام کنند افزود: توصیه می‌شود برای رفاه حال شهروندان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مراحل غیر حضوری استفاده کنند.

وی ادامه داد: مدارک مورد نیاز در سیستم اعلام شده که اصل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، آخرین مدرک تحصیلی است به همراه ارائه اصل آن، سابقه ایثارگری و سابقه عضویت در شورا‌ها در زمان ثبت نام ضروری است.

محمدی با بیان اینکه در استان سه حوزه انتخابیه وجود دارد افزود: هر حوزه متشکل از سه حوزه فرعی است که حوزه بویراحمد، دنا و مارگون به مرکزیت حوزه بویراحمد و حوزه گچساران، باشت و حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی است که مدیریت و هماهنگی امور را عهده دار هستند.

وی درخصوص تعیین صلاحیت‌ها گفت: در حین ثبت نام کار رسیدگی و تعیین صلاحیت‌ها بررسی می‌شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بیان کرد: اگر در زمان مقرر فردی رد صلاحیت و یا مدارک وی ناقص بود باید به هیات نظارت مستقر در شورای نگهبان استان اعتراض و شکایت خود را اعلام کند.

فتاح محمدی برای الحاق روستا‌های مهریان بلهزار، سروک، سرابتاوه، تل خسرو و حومه به شهر یاسوج گفت: طرح جامع در استان بررسی شد و توسط استانداری به هیات دولت ارسال شده ولی تا زمانی که به استان ابلاغ نشود ما همچنان بر اساس سوابق قبل عمل می‌کنیم.

محمدی افزود: بر همین اساس ۷ عضو در شورای شهر یاسوج به عنوان عضو اصلی خواهیم داشت و درصورت اضافه شدن روستا‌های اعلام شده ۹ نفر به عضو اصلی اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم در این چند روز نتایج الحاق روستا‌های حومه به یاسوج اعلام شود افزود: ثبت نام شورا‌های روستا‌ها از ۱۶ فروردین آغاز خواهد شد.

 

منبع:  صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین