« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۶
کهگیلویه و بویراحمد؛
فرمانده سپاه ناحیه لنده در پیامی سالروز ولادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به نام روز جانباز را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ پاسدار روح اله ویسی ، فرمانده سپاه ناحیه لنده در پیامی سالروز ولادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به نام روز جانباز را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ

ماه شعبان یکی از سه ماه پر فضیلتی است که هر انسان مؤمنی می تواند از آن برای نزدیک شدن به خداوند یاری جوید و خود را در چشمه سار این ماه، پاک نماید ویکی از عزیزترین ماه‌های اسلامی است.

 میلاد با سعادت سالار شهیدان کربلا، امام حسین(ع) و میلاد فرخنده حضرت  مهدی (عج) است که فضای این ماه را به بوی ولایت عطرآگین ساخته است.

نامگذاری سالروز ولادت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به نام روز جانباز امری نیکو و مبارک است که توانسته است با تأسی از آموزه های پربار اسلامی و نهضت انسان ساز عاشورا در مسئولیت پذیری و پاسداری در راه دین و وطن موثر باشد و افقی روشن را در آتیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترسیم نماید و پاسداران سبز قامت و جانبازان سرافراز این سرزمین که نمادی از هویت، آزادگی و مقاومت هستند همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن در دفع شر اجانب تاثیر بسزایی داشته و توانسته اند به نحو شایسته مدافع مردم و میهن اسلامی باشند.حماسه های خونباری که پاسداران در سراسر میهن اسلامی آفریده اند، نمایش دهنده ایثار و فداکاری این فرزندان راستین انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه پاسداران که اقتدار و عزت امروز کشور مرهون جانفشانی‌های شبانه روزی آنان است، این روز بزرگ و باشکوه را به همه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که آیه: وَ أَعِدّوُا لَهُمْ ما اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ در سینه مالامال از عشق آنان نقش بسته تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و سعادت و عزت روزافزون ایشان و همه قوای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب بعنوان فرمانده کل قوا از ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار روح اله ویسی
فرمانده سپاه ناحیه لنده


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: