« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی استان خبر داد:
رحمان رزم پا معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری فینال لیگ مناظرات بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در بستر مجازی خبر داد. فینال لیگ مناظرات بسیج دانشجویی استان که در بستر فضای مجازی در حال برگزاری بود، بین دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رحمان رزم پا معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری  فینال لیگ مناظرات بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد  بین دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

رزم پا تصریح کرد: در این دور از مسابقه جزواتی در اختیار هردوتیم قرار داده شد و دانشجویان با همراهی اساتید راهنما به نقد و تحلیل پرداختند‌.

رحمان رزم پا اظهار کرد : سرانجام و پس از یک رقابت هیجانی ، تنگاتنگ و نفس گیر تیم دانشگاه آزاد با حضور آقای فرزاد اقدسیان و خانم پریسا آذرخش موفق به کسب رتبه اول و تیم دانشگاه فرهنگیان با حضور آقای محمد عزت خواه و خانم سارا تابشان موفق به کسب رتبه دوم شدند.

معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی افزود: این مسابقات در قالب های گوناگون و جذاب جهت تقویت توان گفتمانی و افزایش سطح تحلیلی دانشجویان بسیجی پس از تعطیلات نوروز ادامه خواهند یافت.

وی در پایان گفت: جهت تقدیر از دانشجویان راه یافته به فینال از طرف ناحیه بسیج دانشجویی هدایای به ایشان اهدا شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین