« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
معاون فنی و عملیات اورژانس کشور در گلستان: ۵هزار نیروی فوریت‌های پزشکی در کشور استخدام و نیازمندی‌های کشور تامین می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان، معاون فنی و عملیات فوریتهای پزشکی و اورژانس کشور در سفر به گلستان از استخدام 5هزار نیروی جدید و تامین بیش از 1000دستگاه آمبولانس در کشور خبر داد.

دکتر حسین نوری ساری گفت: 3هزار و 275پایگاه زمینی، هوایی و دریایی اورژانس در کشور فعال است که 48پایگاه هوایی و 5پایگاه هم دریایی است.

وی افزود: برنامه ما افزایش 560پایگاه جدید در کشور و خرید هزار دستگاه آمبولانس است و 20آمبولانس اتوبوسی تا نیمه اول امسال به ناوگان عملیاتی اورژانس کشور افزوده می شود و افزایش پایگاه های اورژانس هوایی در صورت تامین بالگرد از دیگر برنامه های امسال ماست.

معاون فنی و عملیات فوریتهای پزشکی و اورژانس کشور با اشاره به ارائه خدمات اورژانس موتوری و اتوبوسی در طرح نوروزی افزود: اورژانس های بیمارستانی، بخش های بستری و ویژه آی سی یو و اورژانس و دیالیز به طور کامل به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی از تشدید طرح کنترل بیماری کرونا در شهرهای مسافرپذیر خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: