« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
فرماندار لنده تشریح کرد :
فرماندار از ممنوعیت سفر به همه تفرجگاهها و اماکن گردشگری شهرستان لنده در روز طبیعت خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کرونا همچنان جولان می‌دهد و جان مردم را تهدید می‌کند. به همین دلیل ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان لنده و در راس فرماندار این شهرستان  طی این روزها هشدارهایی را برای ممانعت از رفتن به سفر و برگزاری مراسم هایی مانند سیزده‌بدر داده اند.


در همین راستا  فرماندار لنده در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف اظهار داشت :بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا و به تبع آن ستاد شهرستان سفر به همه تفرجگاهها و اماکن گردشگری شهرستان لنده ممنوع می باشد.

تورج رزمجو با اشاره به بالا رفتن آمار مثبت کرونا در سطح شهرستان گفت:از ورود تمامی خودروهای غیر بومی جلوگیری و از مسافران بومی در صورت مشکوک بودن تست کرونا  گرفته خواهد شد.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان لنده در خصوص روستاها نیز اظهار داشت :در روستا ها هم ورود مسافران و گردشگران در اماکن تفریحی ممنوع هست و این ستاد با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها مراتب را کنترل و پیگیری خواهند نمود.


فرماندار لنده با بیان اینکه ؛ این ماموریت سنگین با مشارکت مردم فهیم شهرستان محقق خواهد شد، با توصیه به شهروندان اظهار داشت :درطول یکسال گذشته همکاری و همراهی همه آحاد مردم در راستای جلوگیری و شیوع ویروس کرونا قابل تحسین بود که امیدواریم در روز طبیعت امسال نیز این همراهی باعث سیر نزولی کرونا در شهرستان گردد.

رزمجو ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و همچنین تشکر از بسیج و سپاه در  طرح شهید سلیمانی از شهروندان ؛دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها خواست تا موارد تخلف را سریعا به نیروی انتظامی گزارش دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: