« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
در بخشی از پیام تسلیت شهردار لنده در پی درگذشت پدر شهیدان« جوادی »عنوان شد:
شهردار لنده در پی درگذشت پدر شهیدان جوادی پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛شهردار لنده با صدور پیامی در گذشت «حاج قدیفه جوادی» پدر شهیدان گرانقدر «امرالله و حمدالله جوادی» را تسلیت گفت.

متن تسلیت مهندس مختار مشهدی زاده به این شرح است:

انالله و انا اله راجعون

عروج بزرگ مرد مجاهد پرور مرحوم «حاج قدیفه جوادی» پدر ارجمند شهیدان  گرانقدر «امرالله و حمدالله جوادی» موجب تاثر و تالم شد.

بی‌شک ياد و خاطره پدر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس  همچون فرزندان شهیدشان زنده خواهد ماند و همت و تلاش های آن عزیز در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت و حماسه آفرینی‌های کم نظیر، پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را به اهتزاز در آوردند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در نیل به قله های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

درگذشت این پدر بزرگوار را به خانواده وی و جمیع خانواده معزز شهدا تسلیت گفته، از خداوند سبحان برای بازماندگان شکیبایی بر هجران و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی به وسعت دل دریایی‌اش، مسئلت دارم.»

مختار مشهدی زاده _شهردار لنده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین