« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:میانگین رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم ۷۹ درصد است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حسین کلانتری در نشست ستاد استانی کرونا گفت: تا روزی که به واکسیناسیون برسیم و بالای ۷۰ درصد جامعه واکسینه شوند بهترین جایگزین واکسن، رعایت پروتکل‌ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید و تشکر از دستگاه‌های عضو ستاد کرونا گفت: راهداری ترمینال‌ها را نظارت تشویق و برخورد کند، شهرداری و اصناف هم به همین شکل عمل کنند.

وی با بیان اینکه میانگین رعایت پروتکل‌ها  ۷۹ درصد است، گفت: زمانی می‌توانیم به منحنی نزولی کرونا امیدوار شویم که پروتکل‌ها به ۹۰ درصد افزایش یابد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ماه‌های پیش‌رو هم واکسن تولید داخل و هم واکسن‌های خریداری شده برای تزریق وارد می‌شوند، مهمترین تاثیر واکسن‌ها جلوگیری از مرگ و میر است حیف است در حالی که واکسیناسیون فراگیر می‌شود تلفات بدهیم.

کلانتری با اشاره به نقش رسانه‌ها، سایت و خبرگزاری‌ها در کاهش تلفات کرونا گفت:  این پیک می‌توانست بیشتر از ما تلفات بگیرد کشور در پیک چهارم است اما ما در پیک دوم هستیم این همکاری‌ها و تلاش‌ها تداوم داشته باشد تا از پیک عبور کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تداوم اجرای شیوه نامه‌ها گفت: خوشبختانه  خیلی از تجمعات برچیده شده البته هنوز برخی تجمعات زحمات کادر بهداشت و درمانی را بر باد می‌دهد و موجب فشار به این حوزه می‌شود بنابراین چاره‌ای جز اعمال محدودیت‌ها و جلوگیری از تجمعات نداریم.

وی بیان کرد: کووید ۱۹ مصیبت‌های زیادی وارد کرده تلخ‌تر از آن این است که مجبوریم مشاغل را برای نجات جان مردم تعطیل کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از فعالین اصناف تاکید کرد و گفت: در این زمینه جلسه‌ای گرفته و مصوبات دنبال شود آنچه در اختیار ما است اعمال می‌کنیم و آنچه در حیطه ستاد ملی است اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام بیمارستان تانک‌های ذخیره اکسیژن را دارند، گفت:  آزمایشگاه دوم PCR در گرمسیر راه‌اندازی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ فردی خارج از سند ملی واکسینه نشده است.

وی با تاکید بر بازدید از بیمارستان‌ دهدشت با توجه به اعلام پر شدن تخت‌های بیمارستانی گفت: پذیرش بیمار در بیمارستان باشت انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: