« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
معاون وزیر بهداشت:
معاون وزیر بهداشت گفت: اصلاح کمبودها و عقب ماندگی ها در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، قاسم جان بابائی ضمن تقدیر ازعملکرد کهگیلویه ‌وبویراحمد درمدیریت کرونا اظهار داشت: این استان حتی موفق تر از استان‌های بزرگ و پایلوت بوده است.

معاون وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: وجود تعهد و انسجام مطلوب میان تیم مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، مقابله با ویروس را کارآمد تر می ‌کند.

وی بر لزوم رفع کمبود ها و عقب ‌ماندگی‌های امکانات بهداشتی و درمانی در این استان تاکید کرد و متذکر شد: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نوپا بوده و قابل مقایسه با دیگر دانشگاه های کشور نیست.

معاون وزیر بهداشت و درمان به رابطه عوامل اجتماعی با پیک های کرونا اشاره کرد و گفت: پیک نخست کرونا در این استان در ماه های مهر و آبان رخ داد.

جان‌ بابایی با بیان اینکه از حداکثر ظرفیت بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد برای کرونا استفاده می‌شود اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها بیشترین بستری ها را داشته ‌است.

معاون وزیر بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: فوتی های این استان کمتر از میانگین کشوری بوده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: