« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نحوه واکسیناسیون کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمدی را تشریح کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:محمدمهدی بانشی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در گروه اول برای واکسن کرونا قرار دارند در ادامه حوزه بهداشت و درمان، بخش‌های مراقبت‌های ویژه کرونا، بیمارستان‌های کرونا، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و بخش خصوصی شامل مطب‌ها، رادیولوژی‌ها و کلینیک‌ها به ترتیب انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در کنار کادر بهداشت و درمان، بیماران خاص و سرطانی، پیوند کلیه، جانبازان شیمیای، پاکبانان و غسالان در اولویت‌های بعدی هستند که تاکنون تعدادی از این اقشار واکسیناسیون شدند، اظهارکرد: در دور بعدی بیماران خاص واکسن کرونا را دریافت می‌کنند و سپس نوبت سالمندان و بیماران زمینه‌ای می‌شود و پس از این افراد مراکز تجمعی همچون مراکز نگهداری از سالمندان و معلولان واکسینه می‌شوند.

بانشی ادامه داد: همه افرادی که دارای پرونده در مراکز بهداشتی و سامانه سیب هستند علیه کروناویروس واکسینه می‌شوند و کسانی که در مراز بهداشتی و سامانه سیب پرونده ندارند باید به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت یا خانه بهداشت مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام می‌کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به ایکنه  بعد از این گروه‌ها به عموم مردم می‌رسیم که بر اساس رده‌بندی سنی واکسن کرونا به آنها تزریق می‌شود، بیان کرد: نوبت‌دهی عمومی برای واکسیناسیون نیز از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: