« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
از سال 94 تا کنون محقق شد:
مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان گفت: یکهزار و۷۰۰ واحد مسکونی بافت فرسوده شهر دوگنبدان از سال ۱۳۹۴ تاکنون نوسازی شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، محمدمراد راغ پور با اعلام این خبر اظهار داشت: برای نوسازی هر واحد مسکونی ۵۰۰ میلیون ریال وام بانکی ارزان قیمت و ۲۱۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

مسئول ستاد احیای بافت فرسوده دوگنبدان بیان کرد: تسهیلات بانکی با سه سال دوره تنفس، پنج درصد کارمزد و ۱۲ سال دوره بازپرداخت از مهمترین حمایت های دولت برای احیای بافت فرسوده این شهر است.

وی اظهار داشت: سه هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی خواهد شد که تاکنون عملیات اجرایی ۲ هزار واحد انجام و یا در دست اجراست.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۶درصد واحدها مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان مقاوم سازی و نوسازی شده است اذعان داشت: بازسازی یکهزار واحد مسکونی دیگر از بافت فرسوده دوگنبدان در دست اقدام است.

وی گفت: جمع آوری انشعاب‌های برق، آب و گاز، تخفیف در پروانه‌های ساختمانی و ضمانت زنجیره‌ای از دیگر خدمات ارائه شده برای احیای بافت فرسوده شهر دوگنبدان است.

راغ پور از نام نویسی مالکان سه هزار و ۵۰۰ واحد مناطق بافت فرسوده این شهر برای استفاده از مزایای طرح ذکر شده خبر داد و خاطر نشان کرد: حمایت از شتاب بخشی این پروژه با پیگیری جذب منابع لازم، اولویت این ستاد است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: