« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
حوادث؛
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نزاع خانوادگی منجر به قتل در شهرستان باشت خبر داد و گفت: قاتل کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع خانوادگی منجر به قتل در اداره کمیته امداد شهرستان باشت، بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی مأموران مشخص شد که فردی برادر خود را با سلاح سرد (ضربات چاقو) به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ماموران قاتل را در کمتر از ۵ ساعت پس از وقوع قتل، در منطقه کوهستانی و صعب العبور پیچاب از توابع شهرستان باشت در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، مصطفایی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرد، خاطرنشان کرد: با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی امنیت در منطقه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: