« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
سیاسی؛
شورای ائتلاف شهرستان‌ لنده با ارسال نامه ای به هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خواستار دعوت استانی و پی‌گیری حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛شورای ائتلاف شهرستان‌ لنده با ارسال نامه ای به ستار هدایتخواه رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خواستار حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

رئیس محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگلیویه و بویر احمد؛
همان طور که مستحضرید اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران پیوسته خصومت دنیای متبکر و غرق در استبداد و استعمار غرب را به دنبال داشته است .

تجربه ی تاریخی چند دهه گذشته ،به وضوح نشان دهنده ی این واقعیت انکار ناپذیر می باشد که هر اندازه نگاه دولت ها از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی به سمت غرب و غرب گرایی بیشتر گردیده به همان میزان مشکلات و گرفتاری های مردم در ابعاد مختلف فرهنگی،سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بیشتر شده است .

لهذا در شرایط پیش رو و با توجه به تجارب چند دهه ی گذشته و تاکید رهبر معظم انقلاب در راستای تشکیل  دولت جوان و انقلابی اهمیت تشکیل دولتی کارآمد ، مومن ، موثر ، پاکدست و انقلابی و جهادی دوچندان می باشد .

از جنابعالی که بحمدلله خویشتن از اسوه های انقلابی ، متخصص و متعهد می باشید؛ استدعا می گردد که در برهه ی حساس کنونی و در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری ، از حضرت آیت الله رئیسی برای حضور و نامزدی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 دعوت بعمل آورید.

مبارزه ی بی ملاحظه ی آیت الله رئیسی با فساد ، تعهد ، عملکرد انقلابی و جهادی ، اتفاق نظر نیرو های انقلابی ، کفایت و کاردانی و پاک دامنی و سبد رای 16میلیونی از معدود ویژگی های آن بزرگوار برای پذیرش کاندیداتوری انتخابات فرا رو می باشد .

امید است با تشکیل دولتی انقلابی و جوان ریل گذاری های غلط، اصلاح گردیده و مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی ، شاهد ثمرات و شیرینی های دولتی با کفایت ، متعهد و متخصص باشند .


بحق الحق و اهله


"شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: