« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
یادداشت به قلم سید غفار فتحی ؛
سید غفار فتحی طی یاداشتی خطاب به شهردار لنده نوشت:آقای شهردار اگر به داد زنده گان شهرک سرآسیاب نمی رسید لااقل مرده گان را دریابید
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید غفار فتحی طی یاداشتی خطاب به شهردار لنده نوشت:آقای شهردار اگر به داد زنده گان شهرک سرآسیاب نمی رسید لااقل مرده گان را دریابید...

شهردار محترم شهر لنده
سلام علیکم :

مستحضرید در اسناد طرح های جامع شهری ایجاد و توسعه  آرامستان ها بواسطه مطلوبیت در تکمیل و زیرساخت های  زیست در فضای شهری بعنوان تجهیزات شهری شناخته می شوند.

 بنابراین تامین نیازمندی های آرامستان عمومی در شهرها و مدیریت یکپارچه دفن اموات و اجرای احکام شرعی و از همه مهم تر ارائه خدمات عادلانه و یکسان به عموم شهروندان چه به لحاظ کمی و کیفی از اساسی ترین وظایف مدیریت شهری است.

ماده ۵۵ نیز شهرداری را بعنوان نهاد متولی مسئول ایجاد غسالخانه و آرامستان و تهیه وسایل حمل اموات و مراقبت در  انتظام امور بر می شمرد بر همگان واضح است که خرید و احداث سردخانه و فراهم آوردن جایگاه آن نیز جز وظایف شهرداری است.

نزدیک به یازده سال پیش که شهرک سرآسیاب هنوز به پیکر شهری لنده اضافه نشده بود دهیار وقت جناب مهربان در راستای توسعه ، بهسازی و ساماندهی آرامستان شهرک سرآسیاب جایگاه فیزیکی  سردخانه را بصورت صددرصدی  تکمیل کرد ولی متاسفانه بعد از این همه سال به حال خود رها شده تا گلایه های شهروندان شهرک مذکور به اوج برسد و بارها شنیدم که می گفتند آقای شهردار اگر به داد زنده گان شهرک سرآسیاب نمی رسید لااقل مرده گان را دریابید حال استدعا دارم حضرتعالی هرچه زودتر به خرید دستگاه های سردخانه نگهداری جسد تک کابین یا دو کابین اقدام کنید چون اگر احیاناً اتفاق ناگواری در سطح شهر بیفتد و سه نفر همزمان فوت شوند سردخانه لنده پاسخگوی نگهداری اجساد نیست و با یک معضل اساسی روبه رو خواهیم بود پس وجود سردخانه در شهرک سرآسیاب با عنایت به فاصله زمانی کم با شهر یک امتیاز برای مدیریت شهری است و اگر شهرداری اعتبار کافی برای این مهم را ندارد می توانید از ظرفیت بنیاد علوی بهره کافی را ببرید.

سید غفار فتحی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین