« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵
فوری؛
بر اساس خبری که از منابعی موثق شنیده می‌شود، شورای نگهبان صلاحیت علی لاریجانی را احراز نکرده است و او جزو نامزدهای این انتخابات نخواهد بود.
پایگاه خبری آوای رودکوف: بر اساس خبری که از منابعی موثق شنیده می‌شود، شورای نگهبان صلاحیت علی لاریجانی را احراز نکرده است و او جزو نامزدهای این انتخابات نخواهد بود.

خبرنگار «نامه‌نیوز» این خبر را از برخی منابع نزدیک به علی لاریجانی جویا شده است و تا لحظه تنظیم این خبر، عدم احراز صلاحیت لاریجانی صحت دارد؛ بنابراین بر خلاف تمام تحلیل‌های ارائه‌شده، انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 بدون حضور علی لاریجانی انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شفاعت خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
سلام. باید صلاحیت این دست افراد تایید بشه و از طرف مردم مورد بی اعتنایی قرار بگیرن(همانطور که در تمام سالهای مسیولیت شون نسبت به رنج های مردم بی اعتنا بودن) تا عمر سیاسی شون تمام بشه و دیگر هوس شرکت در انتخابات به سرشون نزنه. یادمه دوره های قبل هم این آقا با قدرت تمام و با سواستفاده از نام شهید مطهری که از قضا ایشون هم دامادشون هستن وارد انتخابات شدن ولی مردم بهش اقبالی نشون ندادن.موندم با چه رویی دوباره اومدن وسط.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: