« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
صبح امروز انجام گرفت؛
آیین غبار روبی گلزار شهدا لنده به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به صورت نمادیین و با رعایت پروتوکل‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مسئولانشورای اداری شهرستان لنده، صبح امروز با حضور در گلزار شهدای لنده ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام راحل، نسبت به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ادای احترام و قبور مطهر شهدا را غبار روبی کردند.


حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این مراسم گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس بود.


وی افزود: صدام گفته بود که اگر خرمشهر آزاد شد کلید بصره را خواهم داد و در مقابل امام خمینی ره فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و در واقع قدرت و دست و یاری خداوند در آزادسازی خرمشهر واضح و روشن است.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده تاکید کرد: سوم خرداد در تقویم ایران به عنوان نماد پیروزی و مقاومت و ایثار نامگذاری شده است.حجت الاسلام الهی نیا در  ادامه گفت: امیدوارم مسئولان ما جان فشانی شهدا جانبازان و رزمندگان و سایر کسانی که برای انقلاب و اسلام  زحمت کشیده اند فراموش نکنند و  به وصیت شهدا عمل کنند .


رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان اظهار امیدواری کرد تا مسولا همواره یاد و نام شهدا و عمل به وصیت آنها سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: