« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
سرویس شعر و ادب پایگاه خبری آوای رودکوف؛
مجموعه رباعی آزاد " اندوه من از خودم کهنسالتر است " سید اکبر سلیمانی با امتیاز ملی و در تیراژ ۱۲۵۰ نسخه توسط انتشارات سوره مهر حوزه هنری منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مجموعه رباعی " اندوه من از خودم کهنسالتر است " سروده سید اکبر سلیمانی توسط انتشارات سوره مهر  حوزه هنری با امتیاز ملی در ۱۲۵۰ نسخه چاپ و منتشر شد.

این اولین بار است که مجموعه شعر یک شاعر کهگیلویه و بویراحمدی از حوزه هنری امتیاز چاپ ملی می گیرد.

" اندوه من از خودم کهنسالتر است "  یکصد و چهل صفحه و در بردارنده صد و بیست و شش رباعی  با موضوع آزاد ( اجتماعی، عاشقانه،  پایداری و...) این شاعر است که با توجه به توضیح ابتدای کتاب، همه آنها به جز دو رباعی، قبل از سال نود و پنج سروده شده اند.

سید اکبر سلیمانی، شش مجموعه شعر در قالبهای مختلف و یک مجموعه داستان کوتاه نیز آماده چاپ دارد که  از این تعداد مجموعه غزل آزاد " تهران برای گریستن " ، مجموعه غزل آیینی " قطار مقصد تو "،مجموعه رباعی آزاد " شب، خیام، خیابان ولی‌عصر " و مجموعه رباعی آیینی " در چشم به راهی اتوبوسی که..."  در دست چاپ می باشند.

یکی از رباعیات مجموعه " اندوه من از خودم کهنسالتر  است " به کارگران شهرستان لنده تقدیم شده است :به کارگران شهرم لنده که برج‌های شیراز و بوشهر از شانه‌هایشان بالا رفته است

از پینه و زخم، دست‌هاشان پر بود
با آهن و سنگ و چوپ و گچ دمخور بود

با این‌همه، در غربت سیمانی شهر
یک‌عمر مدام نانشان آجر بود !

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: