« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
نقد "امیررضا دلشاد"به دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری:
امیدوار بودیم که در مناظره دوم برنامه ها راببینم اما دیدیم که مناظره دوم تکرار مناظره اول بود....
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیررضا دلشاد:دومین مناظره انتخاباتی گویای بسیار از مسائل بود؛ باز هم شاهد بی برنامگی وفرار به جلو ها بودیم باز هم پاسخگو نبودن و طلبکار بودن مسببان وضع فعلی را شاهد بودیم.


اقای همتی و مهرعلی زاده باز هم سیاه نماییی!!بازهم پوپولیستی وعوام فریبی!!باز هم حرف های همیشگی و فیلنامه های طنز!!!!!!!؟

امیدوار بودم که در مناظره دوم برنامه ها راببینم اما دیدیم که مناظره دوم تکرار مناظره اول بود.

شمادارای سندروم پست بی قرار هستیدجناب مهرعلیزاده  البته تفاوت شما این است که علی رغم کمیت بالای مسئولیتهای شما در کیفیت پایین بودید. از سازمان تربیت بدنی به استانداری خراسان!!!از عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش به استانداری اصفهان!!!! از استانداری خراسان به معاونت ریاست جمهوری!!!!!

دو نکته که درباره مسؤلیت های شما که قابل ذکر است:
✓مسئولیت در پستهایی که تخصص نداشتید وجای تعجب دارد!!

✓و اینکه شما ک مدعی شایسته سالاری و تخصص گرایی هستید در مورد خودتان هم کمی بازنگری کنید.

هر کسی میداند که هر مسئولی باید در حوزه خودش و زمان مسئولیت خودش مسئول باشد.اقای رییسی زمانی که دادستان تهران بودندباید در اندازه حوزه دادستانی تهران پاسخگو باشند نه به اندازه تاریخ چهل ساله قوه قضائیه.شما که حتی در برابر مسئولیت چهارسالهه خودتان در بانک مرکزی پاسخگو نیستید و در مناظرات هم فقط ابهام زایی و فرار به جلو دارید،آیا این است دولتی که ادعای صدای بی صدایان وقدرت بی قدرتان را دارد.

اقای مهرعلیزاده شما که در پاسخ سوال اقتصادی بحث پیامک به دختران بد حجاب را پیش می کشید سخن ما جوانان این است آیا پیامک قسطهای وام و عدم موجودی کافی بدتر است یا پیامک بدحجابی،خودتان قضاوت کنیدکدام مسئله اصلی مردم و جوانان است؟

در صورتی که پیامک بدحجابی ساخته دوستان شما است فقط وفقط برای تحریک جوانان و تخریب جریان انقلاب است و اینکه چطور میگویید که می خواهند یک نفر خاص را رییس جمهور کننداولا چطور سیستمی که خودتان در آن معاون دولت بودید را زیر سوال میبرید!!؟

ثانیاپس اگ از قبل رییس جمهور مشخص هست چراایقد ستادهای شما برای تخریب رقبا و رای اوری شما تلاش میکنند!؟

ثالثا شما که با این حرفتان حرف رسانه های ضدانقلاب را تایید وبازگو کردید!!

ما جوانان از گشت ارشاد داشتن بدمان نمیاد، گشت ارشاد برای مسئولان فاسد و ناکارامد. شما چرا میترسید شما که مسئولان کارامد و توانمند هستید!!!

و در پایان، اینکه درمناظره امروزهم تمام وقت خود را برای حمله و تهمت به اقای رئیسی گذاشتید اما با این کارتان بر محبوبیت ایشان در بین مردم افزودید و انشالله مردم روز28اسفند جواب شما را خواهند داد و مشخص میکنند که چه کسانی مسببان وضع موجودند.

امیررضا دلشاد فعال سیاسی فرهنگی


بیشتر بخوانید:(کلیک کنید)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین