« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
در بازدید از پروژه بیمارستان 32 تختخوابی لنده عنوان شد:
رئیس دادگستری شهرستان لنده با ابراز نارضایتی از روند اجرای پروژه‌ بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان گفت: باید سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ششمین روز از هفته قوه قضائیه رئیس ؛ دادستان و جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان لنده از پروژه بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان بازدید نمودند.

ایرج علیبازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه  احداث بیمارستان لنده، عنوان کرد: در حال حاضر از روند اجرای پروژه‌ بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان ،  رضایت نداریم و باید سرعت اجرای این پروژه  افزایش یابد.

این مقام قضایی شهرستان لنده  با تاکید بر اینکه ایرادات این طرح باید رفع و سرعت اجرای آن افزایش یابد، تصریح کرد: برای رفع عقب‌ماندگی‌های این پروژه باید با تلاش شبانه روزی و به صورت سه شیفت برای تکمیل این طرح بسیار مهم کار شود.

وی تصریح کرد :دادگستری شهرستان نیز بر اساس مشاهدات عینی مسولان قضایی موارد را تنظیم و مکاتبات را در همین خصوص برای مسوولین ذیصلاح ارسال و البته هر گونه معاضدتی لازم باشد انجام خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: