« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۳
در ششمین روز از هفته قوه قضائیه انجام شد:
مسولان قضایی شهرستان لنده در ششمین روز از هفته قوه قضاییه و در ادامه اهتمام و تلاش عدلیه در راستای حمایت از کارفرما ؛ کارگر و کمک به جهش تولید در شهرستان از سرد خانه و کارخانه تغظیل شده یخ سازی لنده بازدید و مشکلات آن را بررسی کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز مسولان قضایی شهرستان لنده در ششمین  روز از هفته قوه قضاییه و در ادامه اهتمام و تلاش عدلیه در راستای حمایت از کارفرما ؛ کارگر و کمک به جهش تولید در شهرستان از سرخانه و کارخانه تعطیل شده یخ سازی لنده بازدید و  مشکلات آن را بررسی کردند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده در این بازدید ؛ رفع موانع تولید و برطرف کردن مشکلات کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را از جمله اقدامات مهم دستگاه قضا در دوره تحول دانست و خواهان احیای کارخانه‌ تعطیل شده به منظور تولید ؛  اشتغال تعداد قابل توجهی از کارگران و رفع مشکلات مردم در فصل تابستان شد.

ایرج علیبازی افزود:تمام تلاش مسولان رئیس و  قضایی آن است که با همه ظرفیت برای رونق تولید تلاش شود  و اجازه تعطیلی هیچ کارخانه و کارگاهی داده نشود.

وی افزود تلاش خواهیم کرد تا با مشارکت نهادهای مرتبط مشکلات این کارگاهها حل و به چرخه تولید و فعالیت بازگردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: