« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۴
به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه ها؛
به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه های لوداب 14 سری جهیزیه به عروس و دامادهای جوان کم بضاعت لودابی اهدا شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه های لوداب 14 سری جهیزیه به عروس و دامادهای جوان کم بضاعت لودابی اهدا شد.

در همین راستا زینب آهوپای مسول موسسه خیریه آبشار عاطفه های لوداب به خبرنگار ما گفت: امروزه اغلب جوانان، دلیل گریز از ازدواج را مشکلات اقتصادی و نداشتن بنیه مالی کافی عنوان می کنند، نداشتن کار مناسب و درآمد ثابت، عدم توانایی مالی برای برگزاری مراسم آبرومند عروسی و تامین خواسته‌های طرف مقابل، عدم تمکن مالی برای تامین جهیزیه از نمونه‌های پررنگ در زمینه مشکلات اقتصادی است.

وی افزود :در چنین شرایطی، تشویق جوانان به برگزاری ازدواج آسان به عنوان بهترین راهکار برای کاهش سن ازدواج جوانان مهمترین امر است، ازدواج آسان ازدواجی بنا شده بر پایه و اساس آن بر ساده زیستی و دوری از تجملات است.

سرکار خانم آهوپای اظهار داشت:این 14 سری جهیزیه به ارزش 840  میلیون ریال شامل : یک دستگاه گاز پنچ شعله ؛ یک عدد فرش؛ یک دستگاه کولر ؛یک عدد بتو گلبافت ؛یک بسته تفلن طی مراسمی تحویل عروس و  دامادهای کم بضاعت لوداب گردید.

مسول موسسه خیریه آبشار عاطفه های لوداب گفت:سخنران این مراسم معنوی ؛حجت الاسلام حمید اصل بوده که طی سخنانی ، ضمن دعوت به ازدواج آسان و با بیان اینکه : ازدواج نکردن در اسلام امری نکوهیده است که می تواند منجر به اشاعه فحشا و روابط فاسد در جامعه گردد اظهار داشت :تجمل گرایی و تقلید کردن یکی از مخرب ترین رفتارهایی است که بشر در حال حاضر به آن گرفتار است. شاید همین چشم و همچشمی های بی جا و اشتباه است که باعث می شود بسیاری از جوانان که میل به ازدواج دارند، نتوانند به سمت ازدواج آسان بروند و بالا رفتن سن ازدواج می تواند عواقب بسیار خطرناکی به همراه داشته باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: