« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۷
در گفتگوی با آوای رودکوف عنوان شد:
مردم شهر لنده، در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار" آوای رودکوف" مبنی بر انتظارات و توقعات خود از منتخبین ششمین دوره شورای این شهر چیست؟ را به شرح زیر عنوان نمودند که در ادامه این نظرات را با هم مرور می کنیم.
پایگاه خبری آوای رودکوف:آنچه از شورای شهر انتظار می‌رود، استفاده از  تجربیات خوب و بد دوره‌های قبلی شورا،تعامل با هم با مردم و شهردار منتخب ؛ کنارگذاشتن اختلافات و حاشیه ها و درس گرفتن از گذشته ، کمک به توسعه و پیشرفت همه‌جانبه، عمل به وعده ها و تلاش برای  حل مشکلات حل نشده شهری و ارائه سطح برتر و بالاتر از خدمات اجتماعی به شهروندان است.


جمعی از مردم شهر لنده، در  استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوال خبرنگار" آوای رودکوف" مبنی بر انتظارات و توقعات خود از منتخبین ششمین دوره شورای این شهر چیست؟ را به شرح زیر عنوان نمودند که در ادامه این نظرات را با هم مرور می کنیم.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا :یکنواخت و هم سطح شدن شهرباشهرکهای فجر ؛ سرآسیاب وبهاران ازحیث خیابانها ؛جداول ؛ فضای سبز؛ روشنایی ؛ استاندارد شدن سرعت گیرها ؛ فضای سبزغ کمربندسبز؛ ازتپه نورالشهداتاروبروی شهرک فجر؛ رسیدگی به کانالها ؛ تبدیل فلکه ورودی بعدازپارک به یک میدان بزرگ برای اجتماعات و مراسمات ملی ومذهبی

نورعلی کاظمی:۱-عدم توجه شورای شهر به مسائل قومی و قبیله ای خصوصا در انتخاب شهردار
۲- توزیع عادلانه امکانات شهری در ببن شهروندان
۳- انتخاب شهردار در کمترین زمان و تعامل شورا با شهردار در راستای توسعه همه جانبه شهری
۴-توجه ویژه به مبلمان شهری و توسعه فضای سبز
۵- ارائه گزارش عملکرد شورا و شهرداری به مردم حداقل هر شش ماه یکبار
۶- اعضای شورای شهر باید زبان گویای مردم باشند و فاصله خود را با مردم کم کنند و از مسائل حاشیه ای و جناحی و قومی پرهیز کنند و در جهت پیگیری مطالبات شهری با رسانه تعامل و همراه باشند

محمد صادق علیپور :۱.انتخاب شهرداری از جنس مردم(متخصص،متعهد،کاردان،خستگی ناپذیر،صادق،پاسخگو بودن به عامه مردم،اشنا بودن به وظایف شهروندی.
۲.برقراری رابطه مداوم با مردم بصورت ماهیانه و تشریح برنامه های کاری خود و عنوان مشکلات موجود
۳.توجه ویژه به ورودی های شهر(تعریض و ایجاد فضای مناسب از طرف شهدای گمنام و دو طرفه کردن این مسیر تا میدان کشاورز،ایجاد میدانی مناسب و در خور از ورودی مال ملا،تغییر وتحول در ورودی اصلی شهر از طرف ایدنک با همکاری هنرمندان جوان برای نمادی مناسب برای لنده.
۴.توجه ویژه به فضای سبز شهر و کاشتن درختان زیبا در پارکهای موجود؛متاسفانه پارکهای شهر در فقر مطلق درخت بسر می برند.
۵.جلو گیری از تبلیغات و اگهی های بیگانه که هیچ سودی برای شهر ندارند و سپردن در و دیوار شهر به دست جوانان هنرمند برای ایجاد فضای لذت بخش و حمایت تمام قد شما از این عزیزان.
۶.استفاده از حمایت ها و ظرافیت مالی بنیاد علوی که می تواند در این مدت باقی مانده تحولی شگرف در شهر شاهد باشیم بویژه در بحث کاشت درخت و نگهداری مداوم از این اینه زیبایی.

اسدالله پرویزی:1-انتخاب شهرداری  توانمند،باتجربه ،کارآمد ، فنی وپاکدست فارغ از نگاههای قومیتی
2-نداشتن نگاههای قومیتی  وداشتن برنامه برای تمام نقاط شهر
3-برنامه ریزی برای جذب بودجه از منابع تعریف شده وتعریف نشده برای شهرداری
4-نظارت مستمر وجدی بر مصوبات شورا وفعالیت های شهردارمنتخب ومجموعه شورا

حمید دهقان:۱-اگر دراین شرایط کرونایی درب خانه های مردم برای التماس  برای رای  آوری رفتید دنبال جبران والتماس مردم برای کارشان نباشید.
۲-اگر خدای ناکرده برای جمع آوری آرا هزینه ای کردید دنبال جبران آن هزینه نباشید.
۳-دریک کلام برای رضای خدا کارکنید وشهرداری متخصص وباتجربه حداقل استانی وپاک دست انتخاب کنید

محمد صالحی: اگر قصد انتخاب شهردار جدید را دارند به مسائل قومیتی توجه نکنند ؛ با شهرداری تعامل و همکاری در جهت زیبا سازی فضای شهری داشته باشند.؛ جذب سرمایه و ایجاد درآمد از منابع شهرداری و شفاف سازی درآمدهاو دریافتی های خود  ، پیگیری عملکرد شهرداری در زمینه آسفالت کوچه و خیابان ها ؛ درصورت کنده کاری سریع برطرف شود ؛ برطرف نمودن ضعف های شوراهای قبل و توجه به رضایت مندی مردم  و در نهایت احترام به رای مردم

علی پناه دهقان:انتظارم این است که امانتدار و صادق باشند-از اختلاف که به مثابه سم مهلکی است اجتناب نمایند - از تجربیات خوب وتلخ گذشته به نحو احسن استفاده شود-از افکار و آرای نخبگان وصاحب نظران استفاده شود- از مباحث وتصمیمات چالش آفرین وحساسیت زا که سبب بی اعتمادی مردم و ازبین رفتن نشاط مجموعه می شود پرهیز گردد-آگاهی از قوانین وحدود اختیارات و ارتباط تعامل گرایانه واحترام به همدیگر و مردم وارباب رجوع از دیگر انتظاراتم از منتخبین شورای شهر است.

عیسی محتشم:یک انتظار و یک توقع:
انتظار اینکه: شهرداری انتخاب کنید که حداقل یک بسته، طرح منظم و پیشرو وقابل اجرا برای شهر داشته باشد و قابل طرح و توجیه در شورا باشد. فردی که جمعی بیندیشد  عملیاتی و جهادی عمل کند.
توقع اینکه :   سواد رسانه ای خود را بالا ببرید و وارد« بازی رسانه و مردم،» نشوید. چرا همه رسانه های مردمی نیستند و اغلب مسئولیت اخلاقی در برابر مخاطب ندارد. پس به هر رسانه مجازی اعتماد نکنید.پس نمایش کار خود را ببرید به سمت واقعیت ملموس نه مجازی.

غفور سیاوش:ضمن تقدیر و تشکر  از مردم شریف شهرمان بخاطر حضور در پای صندوق های رای با وجود همه گلایه مندی ها و کمبودها و همچنین تبرک به منتخبین مردم انتظار می رود در اسرع وقت حتی قبل از اینکه به صورت رسمی بخواهند تشکیل جلسه بدهند با هم نشستی داشته باشند و ضمن آشنایی با سلایق و نظرات همدیگر نسبت به انتخاب فردی متخصص،  جهادی ، پاک دست و دارای قدرت چانه زنی قوی با ادرات شهرستانی و استانی فارغ از مسائل قومی و قبیله ای و سیاسی بعنوان شهردار اقدام نمایند .

همچنین از طرق مختلف نسبت به جذب اعتبار بخصوص استفاده از ظرفیت بنیاد علوی برای زیرساخت های اصلی شهر و شهرک ها بخصوص فضای سبز آن، سرویس حمل و نقل عمومی درون شهری ، آسفالت خیابان ها و کوچه ها نهایت تلاش و همت خود را بکار گیرند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
شورای فعلی باید دقیقا نقطه مقابل شورای قبلی باشد .
و این را بدانند که مردم بهترین قضاوت را خواهند داشت و افراد حاشیه دار با حضور خود عزل خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
شورای جدید اکثرا خوب هستند البته ایده ال همه مردم نیستند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: