« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده مطرح شد:
فرماندار شهرستان لنده در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با گلایه از توزیع نامتوازن شاخص های برنامه و بردجه در استان به شدت انتقاد و گلایه کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده به ریاست تورج رزمجو فرماندار لنده و با حضور حجت الاسلام موحد نماینده کهگیلویه بزرگ ؛کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در حسینیه ثارالله لنده برگزار شد.


فرماندار لنده در این نشست از محرومیت شهرستان لنده سخن گفت و از توزیع شاخص های تعیین شده از سوی سازمان برنامه بودجه  استان گلایه نمود.

تورج رزمجو با بیان اینکه توزیع اعتبارات در استان می بایست براساس شاخص محرومیت ها باشد  اظهار داشت: وضعیت تخصیص اعتبارات برنامه بودجه به شهرستان لنده با توجه به عمق محرومیت های  ناعادلانه است و در شاخص های توزیع اعتبارات سازمان برنامه بودجه  مظلومیت این شهرستان کاملا مشهود است.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده به عمق محرومیتهای این  شهرستان اشاره کرد و گفت: هنوز بیشتر روستاهای ما فاقد برق، آب آشامیدنی و جاده ارتباطی هستند.

ایشان همچنین از عدم همکاری و تعامل ادارات کل خصوصا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بنیاد مستضعفان انتقاد نمود و گفت: تعامل و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان می توانست باعث محرومیت زدایی در شهرستان لنده گردد که متاسفانه این مهم شکل نگرفت و بی مهری ها به لنده همچنان ادامه دارد.


فرماندار لنده در ادامه با بیان اینکه بودجه امسال این شهرستان از رشد 72 درصدی برخوردار بوده ابراز امیدواری کرد تا بودجه پیش بینی شده برابر با جدول زمانبندی شده در اختیار شهرستان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ چرام و لنده نیز در این نشست از ادامه طرح مطالعاتی فسفات قیام سخن و اظهار داشت: مشکلات شهرستان لنده  در حوزه راه به خصوص راه لنده_تشان و راه لنده_تراب به طور ویژه در دستور کار و پیگیری جدی قرار دارد.

حجت الاسلام موحد وعده داد تا مشکلات برق شهرستان را نیز از طریق وزیر نیرو پیگیری و مرتفع نماید.


ایشان موضوع جاده های روستایی را نیز یکی از مهمترین اولویت های خود و مسولان دانست و ابراز امیدواری کرد تا  سازمان برنامه بودجه اعتبارات ویژه ای برای وضعیت راه های روستایی در نظر بگبرد.

حجت الاسلام موحداظهار داشت با پیگیری های  ویژه نمایندگان استان  اعتبارات ما تقریبا دو برابر شده  که نیاز است که همه برای افزایش اعتبارات تلاش و برای احقاق حقوق مردم لنده مطالبه نمایند .

گفتنی است در این جلسه از نبود جاده و راه ارتباطی روستاهای چلی و  لارب و وعده های بی سرانجام مسولان به شدت انتقاد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: