« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶
طی 8 سال گذشته تا امروز انجام شد:
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی 8 سال گذشته تا امروز برای احداث جاده پاتاوه به دهدشت، مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال انجام گرفته است .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، پژمان نیک اقبالی با اعلام این خبر اظهار داشت: کل مبلغ هرینه شده برای احداث جاده پاتاوه –دهدشت از سال 1374 برابر با 11 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این میزان اعتبار تخصیصی برای محور ارتباطی پاتاوه-دهدشت، در دولت یازدهم و دوازدهم و از محل منابع مالی مختلف تامین و هزینه شده است.

وی از پیشرفت فیزیکی 92 درصد در احداث پروژه پاتاوه –دهدشت خبر داد و گفت: ۴۲درصد عملیات مربوط به جاده پاتاوه-دهدشت در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

نیک‌اقبالی تاکید کرد: چهار هزار و ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت نیاز است.

این مقام مسئول راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: در حالیکه طرح ساخت جاده پاتاوه به دهدشت ۱۳۶ کیلومتر طول دارد؛ براساس وعده عوامل اجرایی قرار است شهریور امسال بهره برداری اولیه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: از جمله مشخصات راه‌سازی این پروژه میتوان انجام ۱۸میلیون متر مکعب خاکبرداری ، ۴۴۰ هزار متر مکعب خاکریزی ، ۱۴ پل خاص به طول یکهزار و۵۱۲ متر،۳۴۶ دستگاه تونل بزرگ و کوچک و ۱۵ دستگاه تونل به طول ۹ هزار و۵۵۵ متر اشاره کرد.

وی یاد آور شد: جاده پاتاوه به دهدشت یکی از مهمترین طرح های عمرانی استان است که کریدور شمال به جنوب محسوب می‌شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: