« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
آوای رودکوف؛
با شروع موج پنجم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو هفته گذشته تعداد موارد شناسایی شده و مبتلایان به کووید ۱۹ به طور قابل توجهی افزایش یافته است که بیانگر آغاز پیک جدید کرونا در استان است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛با شروع موج پنجم کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو هفته گذشته تعداد موارد شناسایی شده و مبتلایان به کووید ۱۹ به طور قابل توجهی افزایش یافته است که بیانگر آغاز پیک جدید کرونا در استان است.

بر همین اساس رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ممنوعیت ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت خبر داد.

ویسی پور با بیان اینکه خودروهای دارای پلاک غیربومی تنها می‌توانند از کمربندی این شهرها به سمت شهر مقصد عبور کنند، گفت: محدودیت تردد شبانه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و تردد در شهرهای قرمز کرونایی یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی کرونایی ۵۰۰ هزار تومان جریمه در پی خواهد داشت.

وی افزود: شهرستان‌های بویراحمد و گچساران در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های دنا و کهگیلویه در وضعیت نارنجی کرونایی و شهرستان‌های چرام، باشت، مارگون، لنده و بهمئی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: