« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره):
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت یک هزار سهمیه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان واجد شرایط در شهرستان دنا پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، شایان نادری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پرداخت این تسهیلات، حمایت از اشتغال خرد و خانگی، هدف محوری قلمداد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده ، ۵۰۰ سهمیه در مرحله اول و ۵۰۰ سهمیه نیز به متقاضیان واجد شرایط در مرحله دوم پرداخت می‌شود.

وی از رفع مشکل بزرگترین تعاونی آب معدنی شهر سی سخت خبر داد و با تاکید بر اینکه این مشکل به همت ستاد اجرایی حضرت امام برطرف شد اذعان داشت: 27 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت نیز به این تعاونی تخصیص و پرداخت شده است.

وی با تشریح اینکه این واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته و در هفته آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد اضافه کرد: : فعالیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، در حوزه‌های توانمند سازی اقتصادی، زیربنایی و حوزه سلامت است.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
    

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: