« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
معاون پارلمانی رییس جمهوری:
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: افزایش همدلی و همراهی دولت سیزهم ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی مواقع سرمایه ها و فرصت ها صرف حواشی می شود و در مسیر رفع این مشکل، افزایش مسیر همدلی و همراهی در دولت سیزدهم ضروری است.

معاون پارلمانی رییس جمهوری بیان کرد: برای کمک های لازم به آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب، در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
امیری با بیان اینکه هم اینک کشور درگیر موج پنجم کروناست یادآور شد: با تلاش های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران و همراهی مردم، این استان موج های قبلی را با چالش های کمتری طی کرد.

وی از اقدامات خیلی خوب در زمینه مبارزه با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفت و تصریح کرد: در سایه چنین اقداماتی است که آمار مرگ و میر کرونایی در این استان پایین است.

امیری با بیان اینکه بر خلاف وجود نداشتن زیرساخت های قوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارهای مطلوبی در این استان در بخش اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است متذکر شد: دلیل شتاب در این زمینه تلاش ها و هماهنگی های استاندار، نمایندگان مجلس و مسوولان است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: