« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
در جمع خبرنگاران عنوان شد:
رئیس پلیس راهور شهرستان لنده گفت: اگر موتورسیکلت‌سواران مرتکب تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز شوند، با آنها برخورد قانونی و موتورسیکلتشان را به پارکینگ منتقل می‌کنیم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سروان جمشید آبادی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: باتوجه به شروع فصل گرما و افزایش استفاده شهروندان از موتورسیکلت، شاهد تصادفات متعدد منجر به جرح و فوت رانندگان موتورسیکلت در سطح معابر شهر هستیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان لنده با تاکید بر لزوم اخذ گواهینامه به رانندگان موتورسیکلت توصیه کرد: راننده و سرنشین موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده نمایند و  از حرکات مارپیچ و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه رانندگان موتورسیکلت از حرکات در بین خودروها خودداری نمایند و پایبند به اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باشند، تصریح کرد: از جابجایی بارهای حجیم که باعث بهم خوردن تعادل راننده میگردد خودداری نمایند.

وی ادامه داد: از محل‌های غیر مجاز مانند پیاده روها  استفاده ننمایند و در هنگام رانندگی از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشین خودداری نمایند.

سروان جمشید آبادی بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهور برای موتورسیکلت سواران همانند سایر وسایل نقلیه دیگر (سواری، اتوبوس و…) لازم و اجباری است.

 رئیس پلیس راهور شهرستان لنده در پایان به موتورسیکلت سوارانی که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت نکنند هشدار داد ؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طرف موتورسیکلت سوران، با دستور مقام قضایی موتورسیکلت توقیف و به مدت دوماه در پارکینگ نگهداری می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: