« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ظهر امروز جمعی از اهالی روستاهای مله شیتاب و دم اشکفت به اتفاق اعضای شورای اسلامی روستا  با حضور در  فرمانداری شهرستان لنده مراتب اعتراض و نگرانی خود را از نداشتن جاده روستای  دم اشکفت و  محروم بودن مردم رخ تنگوله از نعمت گاز و جاده مناسب  و نبودن اینترنت کافی روستای مله شیتاب  اعلان نمودند که بخشدار موگرمون تلفنی مشکلات فوق را بررسی و  پیگیری نمودند .


مردم روستاهای مله شیتاب و دم اشکفت در ادامه مشکلات خود را با فرماندار لنده مطرح  و ایشان نیز از روسای ادارات راه ؛ نهاد آبادانی و پیشرفت لنده و شرکت گاز درخواست نمودند تا در اسرع وقت موضوع بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

مهندس رزمجو همچنین مشکلات اینترنت روستاهای فوق را نیز از طریق مخابرات کهگیلویه پیگیری نمودند که  مقرر شد خانواده هایی که متقاضی  دستگاه وای فا  هستند با  با شماره ۱۵۲۵ تماس  و کد ملی خود را اعلام  تا دستگاه بصورت رایگان در اختیارشان قرار گیرد .

در پایان این نشست حاضرین از پیگیری های فرماندار و بخشدار موگرمون و همچنین از قول مساعد مسولین شرکت گاز ؛ نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده و همچنین مخابرات کهگیلویه تشکر نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: