« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
گزارش تصویری:
تصاویر مراسم کلنگ زنی یکی از میدان های شهرستان لنده به نام شهید سردار حاج "قاسم سلیمانی" با حضور جمعی از مسئولان منتشر می‌شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف: مراسم کلنگ زنی میدان ورودی شهرستان لنده به نام شهید سردار حاج "قاسم سلیمانی" با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ,رئیس سازمان برنامه و بودجه ؛ فرماندار لنده و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی ظهر امروز برگزار شد.

شهردار لنده در این مراسم گفت:این میدان در ورودی شهر لنده با اعتبار اولیه هفت هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده کلنگ زنی و بزودی عملیات اجرایی آن اغاز خواهد شد.

مختار مشهدی زاده افزود :علاوه بر این اعتبار ؛ پیمانکار جاده لنده به تشان نیز به صورت داوطلبانه سه هزار میلیون ریال نیز تقبل نموده و مابقی اعتبارات پیش بینی شده از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شهرداری خواهد بود.

مشهدی زاده همچنین از مشارکت یک میلیارد وپانصد هزارتومانی بنیاد مستضعفان برای ساماندهی ورودی شهر لنده و میدان شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: