« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص 8 میلیارد ریال اعتبار به پروژه گردشگری موگرمون لنده خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار به پروژه گردشگری موگرمون لنده خبر داد.

مجید صفایی در بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرستان لنده،اظهار کرد: اردوگاه گردشگری موگرمون، اولین زیرساخت گردشگری این شهرستان است و تا قبل از این در شهرستان لنده هیچ‌گونه زیرساخت گردشگری ایجاد نشده بود.

وی با تقدیر از مشارکت بیناد علوی در ایجاد این اردوگاه گفت: بیناد علوی برای ساخت این پروژه بزرگ گردشگری بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فاز اول این اردوگاه شامل ایجاد نمازخانه، محوطه‌سازی، سنگ‌فرش بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: با تخصیص ۸ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه سکوهای نشینمن، سوئیت اقامتی و آلاچیق ایجاد می‌شود.

صفایی ادامه داد: این اعتبار از محل اعتبارات جهش تولید در سال ۹۹ است که هم‌اکنون تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میزاث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، بر پایه این گزارش اولین زیر ساخت گردشگری در منطقه گردشگر پذیر "موگرمون" شهرستان لنده در شهریورماه سال گذشته با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد و هم اکنون از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: