« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
همزمان با سراسر کشوربرگزار شد:
نماز عید قربان در مصلی بزرگ امام خمینی لنده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های  نماز عید سعید قربان گفت: عید قربان روز ذبح نفسی خطرناک است که در وجود هر انسانی برای گمراهی او وجود دارد.

وی افزود: در روز عید قربان با تیغ تقوی نفس شکست خورد و حضرت ابراهیم ع این بنده خاضع و مخلص خدا برای نخستین بار در یک آزمایش سخت و نفس گیر وحشت زده و در نهایت پیروز  و سربلند بیرون آمد.


حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد: با وجود علاقه شدید حضرت ابراهیم ع به فرزندش اما وقتی فرمان خدا را مبنی بر قربانی کردن فرزندش دریافت کرد فرمان خدا را بر علاقه خود ترجیح داد و حضرت اسماعیل هم با کمال میل این دستور را پذیرفت و گفت صبر می کنم و امر خدا را اطاعت کن.

خطیب خطبه های نماز عید قربان خاطرنشان کرد: از این دست حوادث در طول تاریخ همواره بوده برای زنده نگه داشتن دین و ایمان و کمال بندگی از خود گذشتن و به خدا پیوستن است.


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: در دوران ما پدران و مادران زیادی بودند که فرزندان خود را اسماعیل وار و علی اکبر وار به دفاع مقدس و به دفاع از حرم فرستادند که همه اینها ریشه در دین و سعادت و کمال و رسیدن به تکامل دارد.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد: باید از این حوادث الگو گرفت و هر کس از این خط و این صراط مستقیم فاصله گرفت بازنده این زندگی خواهد بود.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در پایان گفت: در ایام حج حجاج ما با بی تدبیری آل سعود خائن به شهادت رسیدند و امیواریم هر چه زودتر این خانه مقدس از چنگال این نامحرمان بیرون بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: