« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیل های اخیر خساراتی افزون بر یک هزار میلیارد تومان خسارت برای این استان در پی داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حسین کلانتری با اعلام بروز خسارات افزون ر 1000 میلیارد تومانی به این استان در سیل‌های اخیر اظهار داشت: سیل‌های اخیر خساراتی را بر مزارع کشاورزی، پرورش ماهی، عشایر، راه ها، حوزه آب و دیگر بخش ها در استان بر ای گذاشت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:همه دستگاه‌های اجرائی این استان تا روز شنبه هفته آینده فرصت دارند میزان خسارت را بر اساس واقعیت ها اعلام کنند.

وی با تاکید بر برآورد به موقع و با دقت خسارت های وارد شده در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: برآورد سریع میزان خسارات توسط مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد و ارسال آن به تهران نقش موثری در مصوبه تامین اعتبار تا پایان دولت دارد.

وی از ساماندهی ۷ منطقه در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سیل اخیر خبر داد و با بیان اینکه سه منطقه دیگر نیز در دست ساماندهی است یاد آور شد: باید تلاش شود راه های روستایی و عشایری استان هر چه سریع تر بازگشایی شود.

وی به امدادرسانی به یکهزار خانوار در مناطق مختلف در سیل توسط جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اضافه کرد: : تمامی امکانات و نیروهای هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده بسیج شد.

وی عنوان کرد: بیشترین حجم خسارات سیل در استان مربوط به حوزه کشاورزی و زیر بخش های آن بوده است.

کلانتری ادامه داد: خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی در سیل اخیر استان به وقوع نپیوست.

این مقام مسئول استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح اینکه این استان از لحاظ میزان، وسعت و تعداد آتش‌سوزی‌ها در بین ۱۲ استان زاگرس نشین رتبه ششم را به خود اختصاص داده است اذعان داشت: سازمان جنگل های کشور دلسوزانه برای پیگیری مشکلات استان پای کار است.
وی تصریح کرد: ظرف ۲ سال اخیر بر اساس شاخص ها ۲ برابر حق استان ، امکانات و تجهیزات به استان واگذار کرده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: