« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
سرویس گیاهان دارویی آوای رودکوف؛
زیتون دارای خواص ضد التهابی بوده و به عنوان یک آنتی هیستامین طبیعی با کاهش التهاب در ریه ها و کاهش تولید موکوس به درمان آلرژی فصلی کمک می کند.
پایگاه خبری آوای رودکوف-امیرمسعود طایفه سلطانخانی:مقادیر بالای ویتامین A و ویتامین E موجود در زیتون به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی پوست صورت و بدن را در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کرده و از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند.

همچنین مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در زیتون سیاه و سبز به کاهش چین و چروک پوست صورت و دور چشم کمک کرده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

مقادیر بالای مس، آهن و ویتامین E موجود در زیتون باعث افزایش گردش خون در پوست سر و تقویت فولیکول های مو شده و به افزایش رشد مو کمک می کند.


میوه زیتون حاوی مقادیر بالای فیبر است که به بهبود هضم غذا، درمان ریفلاکس معده و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.

رژیم غذایی کم چربی باعث گرسنگی، افزایش پُرخوری و درنتیجه چاقی و افزایش وزن می شود، زیتون حاوی مقادیر بالای چربی های سالم است که اشتها را کاهش داده و با جلوگیری از پرخوری به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

چربی های سالم موجود در زیتون باعث افزایش چربی سوزی بدن و در نتیجه لاغری و کاهش وزن می شوند.
چربی های غیراشباع موجود در زیتون با سرعت قابل توجهی سرعت جذب گلوکزخون را کاهش داده و با کاهش قندخون بالا خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.


مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و خواص ضدالتهابی زیتون سیاه و سبز خطر ابتلا به بیماری های کلیوی و آسیب های چشمی ناشی از دیابت را کاهش می دهند.

زیتون دارای خواص ضد التهابی بوده و به عنوان یک آنتی هیستامین طبیعی با کاهش التهاب در ریه ها و کاهش تولید موکوس به درمان آلرژی فصلی کمک می کند.

زیتون یک منبع غنی از آهن و مس است که به دو عنصر ضروری برای ایجاد گلبول های قرمز شناخته می شوند. افزایش تولید گلبول های قرمز خون به درمان کم خونی یا آنمی کمک کرده و علائم این بیماری که خستگی، ناراحتی معده، سردرد و تپش قلب هستند را رفع می کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: