« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش قم:
مدیر کل آموزش و پرورش اساان قم از وجود امکانات نسبتا مطلوب در بیش از ۸۰ درصد مدارس این استان در ساختار فضای مجازی خبر داد و گفت: نقش اولیاء در ایجاد زیرساخت محکم مدارس این استان موثر است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حمیدرضا شیخ‌الاسلام با اعلام این خبر اظهار داشت: زیرساخت‌های فضای مجازی استان قم در سایه غیرحضوری شدن آموزش ، رشد کمی و کیفی قابل‌توجهی یافته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: به منظور بهینه‌سازی فضای مجازی، مصمم هستیم ساختار فضای مجازی مدارس را روزبه‌روز مطلوب‌تر کنیم.

وی کمک اولیا به مدرسه را غیر اجباری دانست و متذکر شد: از آغاز ثبت‌نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده تاکنون، چند مدیر مدرسه در مساله اخذ وجه از اولیا توبیخ شده‌اند.

شیخ‌الاسلام تصریح کرد: اگر مدرسه‌ای ثبت‌نام را منوط به پرداخت مبلغی نموده‌است، والدین می‌توانند مراتب را به اداره‌های آموزش‌وپرورش در نواحی مختلف استان اطلاع دهند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی در کنار مردم خواهیم بود اضافه کرد: این اداره کل پاسخ بی‌تدبیری مدیران را خواهد داد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش بر لزوم پرداخت وجه بیمه دانش آموزان تاکید کرد و در تشریح اینکه پرداخت این وجه هنگام ثبت‌نام الزامی است خاطر نشان کرد: در صورت بارگذاری نکردن فیش بیمه، ثبت‌نام در سامانه پادا تکمیل نخواهد شد.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: