« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران از روز شنبه ۹ مردادماه آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، دکتر جعفر صادق تبریزی در بازدید از پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون در مشهد اظهار داشت: البته در این مرحله تنها افرادی که کارت خبرنگاری داشته و کار میدانی انجام می‌دهند واکسینه می‌شوند و کارکنان تحریریه‌های روزنامه ها و هفته‌نامه ها واکسن دریافت نخواهند کرد.

وی بیان کرد: در این مدت ۱۰ میلیون نفر از گروههای شغلی حساس، به غیر از نیروهای مسلح که واکسیناسیون آنها از مرزبانی‌ها آغاز می‌شود، در مدت ۱.۵ ماه واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تزریق واکسن به فرهنگیان، ۸ منطقه در مشهد پیش‌بینی شده است که امروز مرکز تجمیعی واکسیناسیون فرهنگیان مورد بازدید قرار گرفت و به طور آزمایشی ۳۰۰ دز واکسن به فرهنگیان تزریق شد.

وی ادامه داد: در ارتباط با معلولان تاکنون ۸۰ درصد معلولان ساکن در مراکز جمعی کشور واکسینه شده‌اند و واکسیناسیون ۲۰ درصد باقی مانده نیز انجام خواهد شد و واکسیناسیون یک میلیون و ۵۰۰ هزار معلولی که در منزل نگهداری می‌شوند، نیز در این دوره انجام خواهد شد.

دکتر تبریزی گفت: در این خصوص از امکانات و تجهیزات اداری دستگاههای اجرایی مربوطه برای واکسیناسیون استفاده می‌شود و واکسن، نیروی انسانی و همچنین ملزومات مورد استفاده توسط وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۳۰۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان باخته اند و بدین ترتیب مجموع جانباختگان بر اثر ابتلا به کرونا به ۸۹ هزار و ۷۸۲ نفر رسیده است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: